رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه انرژی و خلق و خوی امروز شما به گونه ای است که قادر خواهید بود بسیاری هنر و خلاقیت جدید یاد بگیرید. در موقعیت های مختلف به آسانی می توانید از پس مشکلات برآیید و حل و فصل کنید. تغییرات سازنده ای در زندگیتان رخ می دهند که باید از آنها به […]

متولدین فروردین ماه

انرژی و خلق و خوی امروز شما به گونه ای است که قادر خواهید بود بسیاری هنر و خلاقیت جدید یاد بگیرید.

در موقعیت های مختلف به آسانی می توانید از پس مشکلات برآیید و حل و فصل کنید.

تغییرات سازنده ای در زندگیتان رخ می دهند که باید از آنها به بهترین نحو استفاده کنید و در جهت مثبت جلو ببرید.

در مقابل اتفاقت عاطفی، واکنش نشان ندهید و خودتان را کنترل کتید، که ممکن باعث پشیمانیتان شود.

امروز ممکن است که روحیه تان به شدت تضعیف یابد و اعتماد به نفستان پایین بیاید.

لطفا خودتان را دست کم نگیرید و قابلیت هایتان را بیشتر بشناسید.

هنگامی که یک مشکل کوچک به سراغ شما می آید، فوراً دلسرد و ناامید می شوید، سعی کنید که این اخلاق را کاملاً از خودتان دور کنید.

امروز مشکلات مالی که اخیراً داشتید و بدهی های سنگین قدیمی روبرو خواهند شد و قادر خواهید بود بزودی همه آنها را پرداخت کنید.

فرزندانتان را با موضوعات مختلف شاد کنید و دل آنها را به دست بیاورید.

تمرینات ورزشی یوگا و مدیتیشن را فراموش نکنید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز زمان آن است که به دنبال مشاوره و مشورت با افراد حرفه ای بروید و در مورد علاقه ها و نگرانی های خود با آنها صحبت کنید.

اگر پول اضافی دارید، امروز بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری کردن برای آینده تان می باشد.

سعی کنید که روابط تان را با دیگران افزایش دهید و شنونده خوبی باشید و اهدافتان را با آنها به اشتراک بگذارید.

در کمک کردن به دیگران دریغ نکنید. زیرا به زودی انرژی آن به خودتان باز خواهد گشت.

جاه طلبی ها و رفتارهای جسورانه شما در محیط کار از چشم کار فرمایانتان دور نخواهد ماند و به زودی ارتقا شغلی پیدا خواهید کرد.

ممکن است که امروز دچار ضعف های غیر معمول در دست پا و مچ دست و پا شوید، که در این باره خیلی نگران نباشید، با کمی استراحت حل خواهد شد.

در مورد وضعیت مالی تان از ترس های بی مورد دارید، اما شما مثل همیشه با درایت و ذکاوتی که دارید می توانید از ایجاد بحرانهای مالی جلوگیری کنید.

متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است که بیش از حد به خودتان سخت بگیرید. اما با برنامه ریزی کردن و اولویت بندی می توانید تمام پروژه های نیمه تمامتان را به اتمام برسانید و مشکلاتی که جدیدا پیش آمده را سر و سامان دهید.

ورزش کردن را در برنامه روتین روزانه تان بگنجانید و از مصرف بیش از حد قند اجتناب کنید.

سعی کنید که عادات غذایی سالم را در برنامه روزانه تان داشته باشید و با انجام این گام های کوچک یک سبک زندگی درست داشته باشید.

شما از نظر فیزیکی عالی هستید، اما سعی کنید که به ظاهر خودتان بیشتر اهمیت دهید.

اگر جوش های زیادی زده اید، با خوردن چای سبز می توانید آنها را حل کنید.

شما ایده های جالبی دارید که امکان دسترسی به عملی کردن آنها تا به حال وجود نداشته است.

اما امروز ممکن است موقعیتی پیش آید و بتوانید آن ها را جامه عمل بپوشانید.

در روابط زناشویی ممکن است دچار برخی اختلافات شوید، که زود بازده هستند و سعی کنید با حرف زدن و درک متقابل آنها را حذف کنید.

متولدین تیر ماه

در مورد اعتماد به نفس کاذب داشتن کمی تجدید نظر کنید، که ممکن است گاهی اوقات به ضرر شما تمام شوند.

از خرید وسایل عمده و غیر ضروری اجتناب کنید، زیرا انتقادهای بی رویه شما می تواند باعث ایجاد کدورت و ناراحتی در بین اطرافیان تان شود.

سعی کنید که افکار و اعتقاداتان را بین خودتان نگه دارید و به افکار آنها نیز اهمیت دهید و حتی در مواقع لزوم، از آن استفاده کنید.

یک جاذبه قدرتمند می تواند باعث حواس پرتی شما شود، کمی به خودتان آیید و از آن جلوگیری کنید.

انرژی کیهانی امروز به گونه ای است که می توانید بسیاری از مشکلاتی که وجود داشته اند را حل و فصل کنید. شما باید یاد بگیرید که بابت هر نعمت هر چند کوچک، خوشحال باشید و از زندگیتان لذت ببرید.

امروز ممکن است که دچار برخی از آشفتگی های عصبی و اضطراب شوید، که به شما هم استراحت کردن را پیشنهاد می کنیم و در صورت امکان یک روز کامل را مرخصی بگیرید.

امروز می توانید لحظات فراموش نشدنی را در کنار عزیزان و نزدیکترین افراد زندگیتان داشته باشید و بهترین خاطرات را در کنار هم بسازید.

متولدین مرداد ماه

امروز می تواند امید تازه ای به زندگی شما تابیده شود، سعی کنید که افکار منفی را از خودتان دور کنید و نگرش ها و افکار مثبت را جایگزین آن نمایید.

برای کمک به دوستان و نزدیکان تان داوطلب شوید و برایشان از هیچ کاری دریغ نکنید.

امروز ممکن است به یک عشق قدیمی فکر کنید، ولی بهتر است که خیلی زود او را فراموش کنید و یا حتی لحظه ای فکر نکنید.

زیرا او به قدیم تعلق دارد و فقط باید از آن درس عبرت بگیرید و بهترین انتخاب را برای نیمه گمشده آینده تان داشته باشیمد.

ممکن است موفقیت های مهم شغلی کسب کنید، قدر آن را بدانید و نهایت استفاده را کنید و برای کسب موفقیت های بیشتر در آینده، خیز بردارید.

امروز ممکن است که از کمردرد و مشکلات ادراری رنج ببرید، که باید از مسکن های قوی استفاده کنید و در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

در زندگی اجتماعیتان، شما فعالیت های زیادی دارید که تشخیص خوب و بد آنها از یکدیگر بسیار مهم و ضروری است.

سعی کنید که روابطتان را با دایره خانوادگیتان بیشتر کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز می تواند برای شما یک روز فوق العاده باشد.

از موسیقی مورد علاقه و یا فیلم هایی که دوست دارید، لذت ببرید و یا در کنار شریک زندگیتان تفریح داشته باشید. بهترین لباس تان را بپوشید و بهترین عطرتان را بزنید و در کل از کمترین امکانات بیشترین استفاده را کنید.

نگرش مثبت شما می تواند کمک کند که در دوران سخت زندگی تان امیدوار باشید و بتوانید مسائل را حل کنید و با آنها کنار بیایید.

شما به اندازه ای با انواع مشکلات مشغول هستید، ولی با قدرت تدبیری که دارید می توانید حلشان کنید و مشورت کردن با افراد با تدبیر و خردمند را فراموش نکنید.

هماهنگی و تعادل احساسی که در آن قرار دارید، فوق العاده خواهد بود. که حتی میخواهید زمان متوقف شود و همچنان شما در آن حالت خوشحالی باقی بمانید.

در زمینه کسب و کار شما اغلب می خواهید که ریسک کنید، ولی امروز از این کار اجتناب کنید. زیرا ممکن است که آسیب ببینید و ضرر کنید پس احتیاط جوانب را در نظر بگیرید.

متولدین مهر ماه

خوش ترین لحظات شما زمانی خواهد بود که احساس می کنید واقعاً با دیگران ارتباط دارید. وقتی مردم احساس نزدیکی می کنند و در اطراف یکدیگر احساس امنیت می کنند، چیزهای شگفت انگیزی می تواند رخ دهد. به اشتراک گذاشتن احساسات واقعی، بدون پنهان کردن آنچه که فکر می کنید نامطلوب است، می توانید شبکه های قدرتمند پشتیبانی و دوستی را ایجاد کنید.امروز یک روز مطلوب برای ملاقات ها و پروژه های احساساتی است. تکامل خوب در کار دارید، اما مراقب باشید. تمایل شما برای داشتن مسئولیت های زیاد باید خنثی شود؛ همه را قبول نکنید. دوستی را به جای بهتری در زندگی خود ببرید. در خانواده، با دیکتاتورها درنیفتید، اگر اشتباه کرده اید، مقصر شما هستید؛ افراد دیگر را مسئول ندانید.

متولدین آبان ماه

معمولاً راحت می توانید به دیگران زمان بدهید و توجه کنید تا به خودتان. این باعث می شود که شما خیلی دوست داشتنی باشید، اما اینکار قیمت بالایی دارد.

همه چیز را به طور منطقی مدیریت کنید.

احساس استرس یک نشانه ای است که باید آن را کاهش دهید. شما در حال حاضر انرژی بسیار زیادی در اختیار دارید، اما باید کاملاً سعی کنید خودتان را کنترل کنید، به خصوص در کسب وکار، به منظور جلوگیری از اضطراب که ممکن است عواقب ناگواری داشته باشند. در حوزه کاری، دقت و توجه است که باید پرداخت شود. شما این امکان را خواهید داشت که موقعیت خود را به تدریج به لطف نظم دقیق و احترام دقیق برای زمان اختصاص داده شده، تقویت کنید.

متولدین آذر ماه

امروز روز خوبی برای شما خواهد بود. انرژی در هر جایی که می روید، از روابط عاشقانه تا غیره به خوبی پشتیبانی می کند. سفر برایتان مطلوب است، اگر چه برای به تاخیر افتادنش هم باید آماده باشید. بیرون بروید و با خانواده و دوستان خود یکی شوید. مهمانی های برنامه ریزی شده می توانند خیلی جالب باشند.

شما میزبان فوق العاده ای هستید و می توانید همه را خوشحال کنید. امروز مراقب باشید، این بار وسوسه می شوید تا نسبت به همسر یا عزیز خود بسیار مشکوک شوید. شما حتی به او یک دقیقه مهلت برای نفس کشیدن هم نمی دهید. بر عکس، جو دوستی خوبی دارید. تعهدات جدید با تاخیرات و موانعی مواجه می شوند که به نظر می رسد شانس کمی برای موفقیت دارند.

متولدین دی ماه

اگر با مسائل مربوط به تصورات خود مبارزه می کنید، امروز برای خلوت کردن با خودتان مناسب است.

از کسی سوال کنید که به آن ها اطمینان دارید، که شما را خوب می شناسند. حاضر باشید آنچه را که می گویند باور کنید. به آینه نگاه کنید و یک چیز خوب را در مورد خودتان تکرار کنید تا زمانی که بدانید این درست است! همسر خود را با احتیاط و بدگمانی نگاه خواهید کرد. اما ان قدر حساس و حسود نباشید تا اتفاقی را ایجاد کنید. از او سوالات زیادی نپرسید و مهم تر از همه، از گذشته.

شما برای رسیدن به موفقیت انگیزه زیادی خواهید داشت؛ و ستاره ها در عین حال شما را تحریک می کنند که ریسک های بی فایده را قبول نکنید. اگر شما عادت به درمان خود بدون مشورت با پزشک دارید، بدانید که خود درمانی اغلب دلالت بر خطراتی برای سلامتی شما دارد.

متولدین بهمن ماه

از تصمیم گیری نهایی در مورد رابطه امروزتان اجتناب کنید. امروز ممکن است احساس راحتی برایتان سخت و مشکل باشد. مبالغه کردن برای تحت تاثیر قرار دادن خوب نیست. فقط خودتان باشید. اگر بتوانید بااعتماد به نفس بمانید، شخصاً چالش ها رارفع خواهید کرد، شوخی و یا رقابت مثبت می تواند بهترین راه را برای شما به ارمغان بیاورد.

مصرف گوشت قرمز، ، قهوه و چای را کاهش دهید.

کارهای عاشقانه شما نسبتاً پر هیاهو خواهد بود، زیرا اغلب با تحریک لحظه ای عمل خواهید کرد؛ از بحث های داغ بپرهیزید!

اگر می خواهید در کارتان پیشرفت کنید، باید آنچه را که می توانید تمام و کمال از خود نشان دهید.

متولدین اسفند ماه

امروز انرژی از یافتن تعادل عاطفی از طریق عمل معنوی و یا تدریس شما حمایت می کند.

این امر شفافیت لازم برای ایجاد تغییرات سازنده را به همراه خواهد داشت. یک انرژی سرزنده و مهیج در این روز دارید.

اکنون وقت آن است که تنها به خودتان تکیه کنید، به خصوص اگر با جدایی مقابله می کنید.

با سرعت زیادی زندگی خواهید کرد و در هنگام رسیدن به بهترین حالت ممکن است خود را به خطر بیندازید. شروع به معاملات مالی جسورانه نکنید؛ توصیه متخصصان را دنبال کنید.

زندگی احساساتی شما می تواند در معرض یک تغییر ناگهانی قرار گیرد.

با افراد نزدیک خود بازی نکنید؛ آن ها آزاد هستند آنطور که دوست دارند عمل کنند.