رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


محتواهای فرهنگی موثر در اینستاگرام

«ایسپا» مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در گزارشی اعلام کرد میان محتواهای فرهنگی موثر در اینستاگرام با بررسی از روی میزان لایک،کامنت و میزان مشاهده، محتوای رقص در اینستاگرام از ۹درصد سال ۹۶ به ۲۴درصد سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه رسیده‌است./فارس

«ایسپا» مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در گزارشی اعلام کرد میان محتواهای فرهنگی موثر در اینستاگرام با بررسی از روی میزان لایک،کامنت و میزان مشاهده، محتوای رقص در اینستاگرام از ۹درصد سال ۹۶ به ۲۴درصد سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه رسیده‌است./فارس