محتواهای فرهنگی موثر در اینستاگرام
«ایسپا» مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در گزارشی اعلام کرد میان محتواهای فرهنگی موثر در اینستاگرام با بررسی از روی میزان لایک،کامنت و میزان مشاهده، محتوای رقص در اینستاگرام از ۹درصد سال ۹۶ به ۲۴درصد سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه رسیدهاست./فارس
«ایسپا» مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در گزارشی اعلام کرد میان محتواهای فرهنگی موثر در اینستاگرام با بررسی از روی میزان لایک،کامنت و میزان مشاهده، محتوای رقص در اینستاگرام از ۹درصد سال ۹۶ به ۲۴درصد سال ۹۷ تا پایان شهریور ماه رسیدهاست./فارس