رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما در اکثر مواقع ایده های فوق العاده ای دارید. امروز یکی از آن روزهایی است که می توانید با شور و اشتیاق مهارت های تان را بروز دهید و سازماندهی کنید و آنها را با افراد باتجربه و خردمند در میان بگذارید. خوشبختانه به زودی کار یا محل بهتری برای زندگی […]

متولدین فروردین ماه

شما در اکثر مواقع ایده های فوق العاده ای دارید. امروز یکی از آن روزهایی است که می توانید با شور و اشتیاق مهارت های تان را بروز دهید و سازماندهی کنید و آنها را با افراد باتجربه و خردمند در میان بگذارید.

خوشبختانه به زودی کار یا محل بهتری برای زندگی پیدا خواهید کرد.

شما ممکن است که بخواهید با گروهی از دوستان خود دوباره ارتباط برقرار کنید و روابطتان را گسترده تر نمایید.

توصیه می شود که به افراد سالمند اطرافتان بیشتر سر بزنید و دعای آنها را بدرقه راه تان کنید.

همه چیز برای حل مشکلات اساسی شما فراهم است.

روابط عاطفی و عاشقانه شما بهبود چشمگیری پیدا خواهد کرد.

اگر دیپلماسی را در روابط کاری و دوستانه خود حفظ کنید، به نفع شما خواهد بود و همه چیز بر وفق مراد پیش می رود.

مسائل و افکار منفی را از خود دور کنید، که بی فایده است و در عوض سعی کنید نکات مثبت زندگی را ببینید و به آنها پر و بال دهید.

متولدین اردیبهشت ماه

تصمیماتی را که فکر میکنید بسیار درست هستند را با افراد با تجربه در میان بگذارید و هر چه زودتر آنها را عملی کنید و جامه عمل بپوشانید.

در هیاهو و شلوغی های زندگی نیازهای خودتان را فراموش نکنید و بدانید که آنها بسیار مهم و در اولویت هستند.

از رد شدن افکارتان توسط افراد دیگر ترس نداشته باشید و به توانایی های خود اعتماد کنید و اعتماد به نفس تان را افزایش دهید، که شما توانایی انجام هر کاری را خواهید داشت.

برای چیزهای از دست رفته افسوس نخورید و در عوض شور و اشتیاق را جایگزین کنیدو چیز های جدید تر و بهتری را به دست آورید.

شجاعت بیان کردن احساسات خود را داشته باشید، زیرا ممکن است در آینده از انجام ندادن آن پشیمان شوید.

شما امروز فرصتی برای ایجاد دوستی ها و گسترده تر کردن روابط تان خواهید داشت، که برای زندگیتان از بسیاری جهات بسیار عالی خواهد بود.

برای آینده خود نگران نباشید، زیرا همه چیز به خوبی از شما محافظت خواهد کرد.

بیشتر مراقب روابط زناشویی خود باشید و کلمات تان را کنترل کنید و صداقت کامل داشته باشید، تا از هرگونه تنش در زندگی جلوگیری کنید.

از شکست های کوچکی که می خورید، ناامید و دلسرد نشوید و در عوض از آن ها درس هایی بگیرید که بسیار سازنده و مفید خواهند بود.

متولدین خرداد ماه

اتخاذ کردن یک نگرش مثبت در زندگی تان شما را به سوی موفقیت سوق می دهد، پس تا حد ممکن افکار منفی را دور نگهدارید.

به تازگی خسته به نظر می رسد، پیشنهاد می شود که برای آخر هفته تان برنامه ریزی داشته باشید، تا بتوانید استراحت کنید.

به تازگی از عزیزی که افتاده اید، نگران نباشید که به زودی به وصال هم خواهید رسید.

در میان کسانی که احساس امنیت می کنید، می توانید از عقایدتان دفاع کنید، در غیر اینصورت سعی کنید که آنها برای خود حفظ کنید و به عقاید و افکار دیگران احترام بگذارید و سعی بر تغییر دادن آنها نداشته باشید.

این روزها باید بیشتر به سلامتی خود اهمیت دهید، زیرا در خطر ابتلا به بیماری های فشار خون قرار دارید.

بهتر است که از غذاهای پرچرب دوری کنید و ورزش کردن را در برنامه روزانه تان بگنجانید.

امروز فضا و جو به گونه ای است که می توانید از مافوق خود تقاضای اضافه حقوق داشته باشید که میسر خواهد شد و به دلیل اضافه کاری ها و پشتکار اخیرتان، حتی ممکن است که ارتقا شغلی پیدا کنید.

سعی کنید که از ولخرجی کردن اجتناب کنید و برای آیندتان سرمایه گذاری و پس انداز داشته باشید.

متولدین تیر ماه

واکنش های سریع، در برابر برخی از قضاوت ها و افکار می تواند باعث پشیمانی شما در آینده نه چندان دور شود، پس خودتان را کنترل کنید.

به شایعاتی که اخیرا در پیرامونتان می شنوید، دامن نزنید و باعث گسترش پیدا کردن آنها نشوید.

همیشه رویکرد محتاطانه را توشه راه خود قرار دهید، که بهترین راه است.

اگر پروژه جدیدی به شما داده شد، آن را بپذیرید و برای انجام رساندن آنها، اولویت بندی و برنامه ریزی کنید.

شما برای این که توسط شخص مقابل تان ستوده شوید و دوستتان داشته باشد، دست به هر کار خارق العاده ای می زنید، اما نیازی نیست که تا این حد خودتان را صرف کنید، گاهی فرصت دهید تا دوست داشتن وی نیز به شما ثابت شود. شما قدرت تمرکز کردن در موارد اضطراری را دارید و می توانید مسائل جزئی و بی اهمیت را بررسی کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

شما اغلب اوقات بسیار خونسرد هستید، اما محیط تنش زای خانوادگی امروز به گونه ای است که ممکن است شما را عصبی و جوشی کند. بهتر است که باز هم مثل همیشه درایت به خرج دهید و با صبوری و بردباری همه چیز را آرام کنید.

چیزی را بیان نکنید و کاری را انجام ندهید که باعث شعله ور شدن آتش و بالا گرفتن تنش شود. این شما هستید که می توانید محیط را آرام کنید.

متولدین مرداد ماه

شما فردی بسیار معقول و واقع بین هستید، اما ممکن است گاهی اوقات این جنبه از شخصیت خود را از دست بدهید. قدر این رفتارتان را بدانید و از آن مراقبت کنید، مهربانتر باشید و دلایل بیشتری برای خندیدن پیدا کنید و افکار منفی را رد کنید و اجازه دهید که افکار و جنبه های مثبت وارد ذهن شما شود .

درباره آینده حرفه ای و شغلی تان چشم انداز بسیار عالی دیده می شود، به ویژه اگر دنبال یک فعالیت تجاری و یا انجام کسب و کار و معامله با کشورهای خارجی هستید.

شما می توانید پروژه هایی را که بر عهده تان قرار میدهند، طوری انجام دهید که اثرات دائمی خواهند داشت و برای شما بسیار خوب هستند.

متاسفانه، به تازگی توانایی مدیریت بین کار و زندگی شخصی تان را جدا از هم ندارید و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی در زندگیتان می شود ،که بهتر است این خصوصیت را ترک کنید، خلق و خویتان را در خانه بهبود بخشید و نسبت به همسرتان درک متقابل داشته باشید و در مورد مسائل و مشکلاتی که اخیرا پیش آمده است، با هم صحبت کنید.

متولدین شهریور ماه

زندگی بسیار آسان تر از چیزی است که به آن فکر می کنید، پس سخت نگیرید و زیباتر بگذرانید.

پس از شکست هایی که در زمینه عاطفی خورده اید، به زودی وارد رابطه ای خواهید شد که در کنار هم از زندگی بسیار لذت می برید و می توانید برای همیشه در کنار هم بودنتان برنامه ریزی داشته باشید.

گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان و یا دیدن فیلمی که دوست دارید یا ملاقات با عزیزانتان، حال خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

امروز ممکن است دچار برخی از اختلالات گوارشی شوید که بهترین درمان و یا جلوگیری از آن، این است که تنش ها را از خودتان دور کنید و آرامشتان را حفظ نمایید و غذاهایی با فیبر فراوان میل کنید.

توانایی شناخت دوستان واقعی و افراد به ظاهر دوست را داشته باشید و واقعیی ها را حفظ کنید و قدرشان را بیشتر بدانید و افرادی را که سعی در فریب دادن شما دارند، از زندگیتان دور بیندازید.

در این باره و برای تصمیم گیری بهتر، خوب است که با عزیزان و یا اطرافیان با تجربه و خردمندی که دارید، مشورت کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

متولدین مهر ماه

شما با قدرت اراده و پشتکاری که دارید، خیلی راحت می توانید از دیگران جلو بزنید و سرعت پیشرفتتان بسیار بالا است، با این حال باید سعی کنید به درون گرایی، بی دقتی و حواس پرتی غلبه کنید، که مانع شما برای رسیدن به موفقیت نشوند.

امروز از نظر سلامتی برای تان عالی خواهد بود، اما با این حال باید از تنش ها و اضطراب ها دوری کنید، تا باعث بیماری های ضعف اعصاب و امثال آن نشود.

بیشتر مراقب خانواده و والدین خود باشید و قدر آنها را بدانید.

رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید و ورزش کردن را نیز در برنامه روزانه تان بگنجانید.

همه چیز از نظر اقتصادی برای تان بسیار عالی خواهد بود و مانند همیشه توانایی به اتمام رساندن پروژه هایتان را به بهترین نحو، خواهید داشت و باعث ارتقا یافتن شغلتان می شود .

سعی کنید که امروز تا حد ممکن از انجام معاملات ملکی خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث از دست رفتن پول زیادی از شما شود و آن را در آینده ای نه چندان دور انجام دهید.

متولدین آبان ماه

اگر از وضعیت کاری یا اوضاع خانوادگی خود راضی نیستید، یک جدیت و انرژی قابل توجه باعث می شود که به راحتی و با درایت، همه آنها را به بهترین نحو تغییر دهید و باعث بهتر شدنشان شوید.

موقعیت های سیاسی شما به گونه ای است که می توانید خودتان را به عنوان بهترین فرد، در ذهن افراد اطرافتان جای دهید و اهداف خود را به بهترین شکل عملی کنید و پیش ببرید.

امروز به راحتی می توانید پروژه ها و کارهایی را که به تاخیر افتاده اند را مدیریت کنید و به ثمر برسانید.

به تازگی فشار های کاری شما به قدری زیاد و سنگین شده اند، که نیاز به استراحت دارید. در این بین سلامتیتان را فراموش نکنید و قدر بدانید و بیشتر مراقب خودتان باشید و در اولویت قرار دهید. برای آخر هفته خود برنامه ی مسافرت یا دور همی و یا هر چیزی که شما را خوشحال می کند، را بریزید و از آن لذت ببرید و برای ادامه کار و انجام پروژه هایتان تجدید قوا کنید و با انرژی بیشتری به شمت موفقیت گام بردارید.

متولدین آذر ماه

شما ممکن است همیشه برای انجام کارها در پشت صحنه باشید و دیگران آن را به نفع خود جلوه دهند. سعی کنید روی کار بیایید و با اعتماد به نفس خودتان را نشان دهید.

ممکن است متوجه شوید که همه چیز به یک باره، دچار تغییر میشود، این دوره یکی از بهترین دوره های زندگی شما خواهد شد، قدر آن را بدانید و خوش آمد بگویید، که ثبات و انرژی و اطمینان زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

ممکن است مجبور شوید که در محیط خانه در بین افرادی واسطه گری کنید، اما پیشنهاد ما به شما این است که از این کار اجتناب کنید و خودتان را کنار بکشید، تا در آینده باعث پشیمانیتان نشود.

فرزندانتان به توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارند.

امروز ممکن است دچار مشکلات قلبی شوید، که زود گذر خواهد بود، فقط باید بیشتر استراحت کنید.

شما باید بدانید که دقیقاً چه چیزی را از زندگی خود میخواهید، بسیار مهم است که عواقب اعمال تان را خوب اندازه گیری کنید.

بسیار خوب است که برای دستیابی به درجات بالاتر در امور کاری، جاه طلبی دارید، اما این خصوصیت شما باعث برانگیخته شدن حس حسادت همکارانتان شده است. بهتر است که بیشتر با آنها معاشرت و دوستی کنید تا از ایجاد رابطه بد و مخرب، جلوگیری کرده باشید.

با ذهن و افکار مثبت مشکلات و ناراحتی های کوچک روزمره را دور کنید، زیرا آنها اجتناب ناپذیر هستند و باعث استرس و اضطراب شما می شوند.

متولدین دی ماه

انرژی امروز فوق العاده است و در امور عشقی بسیار خوش شانس خواهید بود.

اگر مجرد هستید، می توانید نیمه گمشده تان را پیدا کنید و اگر متاهل هستید، زندگیتان پر از آرامش و لذت خواهد شد.

برای برنامه ریزی و قرار گرفتن در حمع اجتماعات بزرگ اعتماد به نفس داشته باشید، زیرا شما هیچ چیزی از دیگران کمتر ندارید و به راحتی می توانید ارتباط برقرار کنید و در میان جمع بدرخشید.

امروز در معرض فشار شدید کار و روانی قرار گرفته اید، بهتر است که روحیه و آرامشتان را حفظ کنید و از قرار گرفتن در موقعیت های استرس زا و تنش ها خودداری کنید.

سفر در پیش دارید و ممکن است که خارج از کشور باشد. مقدمات سفر را آماده کنید، که این سفر برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود و باعث آرامش و تمدد اعصاب تان میشود.

در حرفه و شغل خود پیشرفت می کنید و ارتقای مقام می یابید. موقعیت حرفه ایتان نیز جان تازه ای میگرد و به موفقیت نزدیک تر میشوید.

متولدین بهمن ماه

امروز یک روز فوق العاده برای بیرون رفتن و لذت بردن از در میان جمع و اطرافیان بودن، می باشد.

بهتر است با افرادی که دوست دارید و از کنار بودن آنها لذت می برید، کار های هیجان انگیز انجام دهید و خوش بگذرانید.

دوستانتان همیشه روی شما حساب می کنند، زیرا در اغلب اوقات مهربان و برای آنها مفید بوده اید.

در این میان مراقب افراد سودجو دوروبرتان باشید، که ممکن است از شما سوء استفاده کنند.

ممکن است دچار برخی مشکلات مربوط به استخوان و ستون فقرات شوید، که بسیار زودگذر خواهد بود و با ماساژ و یا آب درمانی یا یوگا حل خواهند شد .

شما تخیل بسیار قوی دارید که می توانید از آن برای به ثمر رساندن اهداف تان استفاده کنید.

پشتکار و تلاش بسیاری دارید و فراموش نکنید کههرکسی این دو پوئن مثبت را دشاته باشد ، میتواند سخت ترین کارها را انجام دهد و به ثمر برساند.

متولدین اسفند ماه

هر چقدر غصه و دل نگرانی داشته اید، دور بریزید. زیرا روزهای فوق العاده در پیش است. کافی است تا به خودتان کمی زمان دهید تا همه چیز بر وفق مرادتان اتفاق بیافتد.

سعی کنید که کارهای بی اهمیت را کنار بگذارید و بیشتر روی هدف های مهم زندگی تان تمرکز کنید.

به زودی، فرصت های شغلی تازه برایتان فراهم خواهد شد، همان فرصت های طلایی که مدت ها انتظارش را می کشیدید . سعی کنید تمام تمرکزتان را در آن زمان روی کار تان بگذارید و به دانشی که تا الان داشته اید، اکتفا نکنید و سعی کنید که اطلاعاتتان را به روز کنید و در کلاس های مختلف ثبت نام کنید تا به پیشرفتی که در ذهن دارید، برسید. سعی کنید که مانند همیشه اطرافیان تان را خوشنود نگه دارید تا در مواقع نیاز بتوانید از کمک هایشان استفاده کنید. سعی کنید در هر راهی که قدم می گذارید اطمینان داشته باشید،که با شک و تردید به هیچ چیزی نخواهید رسید./نمناک