رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


روی آوردن مردم به میوه‌های درجه ۲ و ۳

روی آوردن مردم به میوه‌های درجه ۲ و ۳ رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد کاهش قدرت خرید مردم را عامل افزایش میوه‌های درجه دوم و سوم در بازار میوه یزد عنوان کرد و گفت: به میزان کافی میوه درجه یک موجود و در بازار توزیع می‌شود اما افزایش قیمت‌ها توان خرید مردم را […]

روی آوردن مردم به میوه‌های درجه ۲ و ۳

رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد کاهش قدرت خرید مردم را عامل افزایش میوه‌های درجه دوم و سوم در بازار میوه یزد عنوان کرد و گفت:

به میزان کافی میوه درجه یک موجود و در بازار توزیع می‌شود اما افزایش قیمت‌ها توان خرید مردم را پایین آورده و مغازه داران نیز کمتر به خرید اقلام درجه یک در بازار آزاد میوه تمایل دارند.