رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


شوک قیمتی به بازار خودرو

شوک قیمتی به بازار خودرو گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از شوک قابل توجه قیمت‌ دارد به نحوی که قیمت خودروهای داخلی ۵ تا ۱۵ میلیون تومان گران شده است. در بازار امروز قیمت پراید ۱۱۱ به مرز ۴۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ به مرز ۷۰ میلیون رسیده است همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ […]

شوک قیمتی به بازار خودرو

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از شوک قابل توجه قیمت‌ دارد به نحوی که قیمت خودروهای داخلی ۵ تا ۱۵ میلیون تومان گران شده است.

در بازار امروز قیمت پراید ۱۱۱ به مرز ۴۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ به مرز ۷۰ میلیون رسیده است همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۸۱ میلیون تومان و قیمت دنا به مرز ۱۰۰ میلیون رسیده است.

در حال حاضر پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۸۱ میلیون تومان ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۷۰ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۶ میلیون تومانی قیمت ۷۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، استپ وی با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان، سمند EF۷ با افزایش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رانا با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۶۷ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین چانگان با افزایش ۹ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان و دنا با افزایش ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد/ اقتصادنیوز