رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز، مجبور به تصمیمات مهمی در زندگی می شوید که باید از عجول بودن اجتناب کنید و با صبر و بردباری بهترین تصمیم را بگیرید. امروز فرصتی عمیق برای بروز احساسات به شریک زندگیتان پیش می آید، که باعث تقویت روابط شما خواهد شد. رویاهای عاشقانه از گذشته را فراموش کنید و […]

متولدین فروردین ماه

امروز، مجبور به تصمیمات مهمی در زندگی می شوید که باید از عجول بودن اجتناب کنید و با صبر و بردباری بهترین تصمیم را بگیرید.

امروز فرصتی عمیق برای بروز احساسات به شریک زندگیتان پیش می آید، که باعث تقویت روابط شما خواهد شد. رویاهای عاشقانه از گذشته را فراموش کنید و بدانید که او به آینده تعلق ندارد.

سعی نکنید مشکلات را که اخیراً برایتان پیش آمده است، با راه های غیرقانونی حل کنید، زیرا بیشتر باعث پشیمانی تان خواهد شد و گره در کارتان می افتد.

به منظور حفظ سلامت بهتر و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی، بهتر است که مصرف گوشت و چربی خود را کاهش دهید و تا آنجا که ممکن است آنها را با ماهی و روغن های گیاهی تازه جایگزین کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

اعتقاد شما به خداوند و فضای مذهبی تان به قدری قوی است، که در مقابله با مشکلات به شما کمک خواهد کرد.

برای تمدد اعصاب سعی کنید موسیقی مورد علاقه تان را گوش دهید، با افرادی که دوستشان دارید رفت و آمد کنید و از زیبایی های طبیعت لذت ببرید، که تاثیر عمیق و مثبت در خلق و خوی شما را خواهند داشت.

هرگونه دعوتی را از طرف دوستان و آشنایانتان بپذیرید، که به شدت به شما خوش خواهد گذشت و حتی باعث می شود که روابط اجتماعی تان گسترده تر شود و دوستان بیشتری را پیدا کنید.

شما تمایل دارید که عشقی ایده آل را به دست آورید، اما بدانید که هیچ آدمی بی عیب و نقص نیست و شما باید هر کسی را با وجود مشکلات و تفاوت هایی که دارد بپذیرید.

امروز سعی کنید از پذیرش تعهدات و پروژه های جدید اجتناب کنید، زیرا ممکن است که از پس آنها به خوبی بر نیایید و این حرفه شما را به خطر می اندازد.

این روزها شانس بسیار خوبی برای گرفتن پست مسئولیتی خواهید داشت و قادر خواهید بود که به بهترین نحو مدیریت کنید و بر همه چیز را تجزیه تحلیل داشته باشید.

متولدین خرداد ماه

اینکه بدانید در زندگی دقیقاً چه چیزی را می خواهید، خیلی مهم است و رسیدن به اهدافتان را ممکن میسازد.

در انتخاب هایتان بیشتر فکر کنید و حتما با افراد خردمند و با تجربه مشورت کنید.

با چالش هایی که برایتان پیش می آید منفی برخورد نکنید و سعی کنید از هر چیزی مثبت آن را بگیرید.

گوش دادن به موسیقی می تواند برایتان بسیار شفابخش و پر از انرژی باشد و متوجه خواهید شد که خوش بینی و اعتماد به نفس تان چند برابر شده است.

ممکن است امروز در مورد احساساتتان لحظات عجیب و غریبی داشته باشید، که احتمالا نامش عشق است و اگر مجرد هستید می توانید برای آینده تان با این شخص برنامه ریزی داشته باشید.

از اضطراب و داشتن رژیم غذایی نامناسب اجتناب کنید، زیرا ممکن است سیستم قلبی عروقی شما را تضعیف کند.

به زودی پولی غیرمنتظره به دست می آورید، که بهتر است برای آن برنامه ریزی داشته باشید و در خرج آن بی گدار به آب نزنید.

متولدین تیر ماه

امروز ممکن است رفتارهای غیر عادلانه، شما را تحریک کند و باعث ایجاد مشکلات جدی تر شود.

بهتر است که خودتان را کنترل کنید و با رفتارهای ناشایست اوضاع را بدتر نکنید.

ممکن است در خانه برخی از استرس ها وجود داشته باشد و باعث نگرانی شما شود، بهترین کار این است که با درایتی که دارید از پیشروی و بزرگتر شدن آنها جلوگیری کنید.

امروز، یک زمان بسیار مناسب برای ایجاد روابط خوب و صمیمی تر با مشتریان و همکاران تان است که این از چشم مافوق شما دور نخواهد ماند و به زودی باعث ارتقای شغلی تان می شود.

همه چیز بسیار آسان تر از آن چیزی که شما فکر میکنید، پیش خواهد رفت، فقط باید توکلتان را به خداوند بیشتر کنید و تمام افکار منفی را از سرتان بیرون بیندازید.

این روزها سعی کنید تا زمان بیشتری را برای خانواده تان اختصاص دهید.

فرزندان به حمایت شما احتیاج دارند.

امروز این امکان را دارید که عشق تان را به همسرتان ثابت کنید تا زندگیتان بهتر و پایدارتر شود.

متولدین مرداد ماه

امروز سعی کنید دیگران را هم در شادی های تان شریک کنید. هنگامی که فردی دیگر را در شادی خود شریک می کنید، خودش هم بیشتر میشود. بنابراین اگر می خواهید آن را بیشتر کنید، تا می توانید دیگران را سهیم کنید و هرگز تنهایی جشن نگرید و از در میان گذاشتن خوشحالی های تان با کسانی که دوستشان دارید، دریغ نکنید.

شکرگزاری یکی دیگر از عواملی است که می تواند باعث احساس شادی در افراد شود.

تنها به مفهوم معنی آن ختم نمی شود، بلکه وقتی تشکر می کنیم در واقع احساس رضایت مندی خود را نشان می دهیم و از خودمان هم تشکر می کنیم .

شکرگزاری هم می تواند از پروردگار متعال باشد و هم حتی تشکر ما از فردی دیگر یا حتی خودمان.

همه اینها درون ما احساس شادی و مثبت بودن به وجود می آورد.

امروز ملاحظات مالی را تا حد ممکن را در نظر بگیرید که در آینده ای نه چندان دور باعث ایجاد بحران مالی نشود و همیشه پس انداز و سرمایه گذاری را داشته باشید.

متولدین مرداد ماه

امروز سعی کنید دیگران را هم در شادی های تان شریک کنید. هنگامی که فردی دیگر را در شادی خود شریک می کنید، خودش هم بیشتر میشود. بنابراین اگر می خواهید آن را بیشتر کنید، تا می توانید دیگران را سهیم کنید و هرگز تنهایی جشن نگرید و از در میان گذاشتن خوشحالی های تان با کسانی که دوستشان دارید، دریغ نکنید.

شکرگزاری یکی دیگر از عواملی است که می تواند باعث احساس شادی در افراد شود.

تنها به مفهوم معنی آن ختم نمی شود، بلکه وقتی تشکر می کنیم در واقع احساس رضایت مندی خود را نشان می دهیم و از خودمان هم تشکر می کنیم .

شکرگزاری هم می تواند از پروردگار متعال باشد و هم حتی تشکر ما از فردی دیگر یا حتی خودمان.

همه اینها درون ما احساس شادی و مثبت بودن به وجود می آورد.

امروز ملاحظات مالی را تا حد ممکن را در نظر بگیرید که در آینده ای نه چندان دور باعث ایجاد بحران مالی نشود و همیشه پس انداز و سرمایه گذاری را داشته باشید.

متولدین مهر ماه

بهترین و مفیدترین کاری که امروز میتوانید انجام دهید و باید انجام دهید، صادق بودن است.

ذهن شما با پر از احتمالات و ایده های متضاد و ضد و نقیض است ،سعی کنید آنها را سازماندهی کنید و بهترین نظرات و ایده های خودتان را ارائه دهید و برای آنها برنامه ریزی انجام دهید و به بهترین نحو ممکن انجام شان دهید.

خوشبختی که در انتظارتان است، می تواند کاملا حیرت انگیز باشد،اما در کل شما در گذشته برای آن تلاش بسیار زیادی کرده اید.

از فکر کردن به اتفاقات تلخ گذشته و قدیمی اجتناب کنید و فقط سعی کنید از آنها درس بگیرید و مجددا تکرارشان نکنید. به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید در مورد رویاهای خود صحبت کنید و به آنها جامه عمل بپوشانید. ممکن است دچار برخی از بیماریهای التهابی شود، اما جای نگرانی نیست و با مصرف داروهای ضد التهاب با توصیه های پزشکی به زودی رو به راه خواهید شد.

ممکن است بعضی از برنامه های حرفه ای شما به تاخیر بیافتد، اما نگران نباشید که مانند قبل، همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت.

سعی کنید شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بیش از پیش در بین مردم محبوب باشید.

متولدین آبان ماه

امروز ممکن است که در مورد گذشته احساساتی خاص به سراغتان بیاید.

خاطرات خوش و غم انگیز، و باعث حس دوگانه گی در شما می شود.

اما پیشنهاد ما به شما این است که آنها را دور بریزید و در حال زندگی کنید و برای آینده تان برنامه ریزی داشته باشید. گاهی اوقات از دست دادن چیزی یا کسی در زندگی، در واقع بهترین شانس ما است، زیرا باید مطمئن باشیم که آن شخص به ما تعلق نداشته و آدم مناسب ما نبوده است.

هر کسی که ریسک بیشتر و جاه طلبی بیشتری داشته باشد، احتمال رسیدن به موفقیت در او بیشتر است ، زیرا جرأت می کند تا هر چیزی را امتحان کند و به نحو احسنت انجامش دهد.

ممکن است امروز در شنوایی و بینایی دچار ضعف شوید، که چیز مهمی نیست و با مصرف ویتامین و تقویتی همه چیز درست خواهد شد.

در هزینه های خود منطقی باشید و فراموش نکنید که در آینده ای نه چندان دور همه چیز ممکن است و حتی بحران های مالی برای هر زندگی اتفاق می افتد.

در مورد مخارجتان برنامه ریزی داشته باشید و از خرید چیزهای بی مورد جلوگیری کنید.

خوب است که امروز برای یک سفر حتی کوتاه مدت برنامه ریزی کنید، که برای تمدد اعصابتان فوق العاده می باشد.

متولدین آذر ماه

امروز ممکن است برنامه ریزی یک مسافرت دریایی در پیش داشته باشید، که احتمالا به سرزمین های دوردست می باشد. بسیار از آن لذت خواهید برد و چیزهای جدیدی را یاد می گیرد و می توانید در زندگی از آنها استفاده کنید.

از چاپلوسی و ریاکاری بعضی از دوستانتان بهراسید. آنها با چرب زبانی و زرنگی می خواهند از شما سوء استفاده کنند.

اگر مراقب نباشید، به دردسر و گرفتاری میفتید.

خبرهای خوبی در رابطه با کار و حرفه تان دریافت خواهید کرد.

در معامله ای که انجام داده اید و در گذشته بوده است، به زودی نفع می برید.

اسرار دیگران و حتی خودتان را نزد خویش نگه دارید و آنها را برای کسی بازگو نکنید، زیرا ممکن است در آینده ای نه چندان دور بر علیه شما استفاده کنند.

با نامزد یا همسر خود دچار اختلاف می شوید، که برایتان چندان خوشایند نیست.

منطقی و منصف باشید و از طریق گفت و گو به دنبال راه حل باشید.

به زودی به شما ارث می رسد و وضع مالی تان خوب می شود، که بهتر است آن را عاقلانه خرج کنید تا به دردسر نیفتید.

متولدین دی ماه

امروز ممکن است چندین بار برنامه هایتان تغییر کند و باعث به هم ریخته شدن اعصابتان شود، بهتر است که صبور باشید و از آنها بهترین استفاده را کنید و به فال نیک بگیرید.

حتی می توانید از وقایع غیر قابل پیش بینی هم لذت ببرید و این ذات و طبیعت شماست.

از چیزهای غیر عادی نترسید و سعی کنید از آنها کشفیات جدید انجام دهید.

به تازگی در زندگیتان احساس اطمینان و امنیت می کنید که از این بابت به شما تبریک میگوییم.

در تمام معاملات خود، جوانب اطمینان را در نظر بگیرید و به هرکسی اعتماد نکنید.

احتمالا این روزها در موقعیتی قرار می گیرید که باید هرچه زودتر همه چیز را حل و فصل کنید و فوراً با مشکلات مبارزه کنید، تا باعث دردسر شما نشود.

ممکن است احساس درد عضلانی در بازوها و حتی دستانتان داشته باشید، که زود گذر است و با کمی استراحت رفع خواهد شد.

امور عاشقانه شما پرشور و شوق و پرسر و صدا خواهد بود و بهتر است که از آن مراقبت کنید و اجازه ندهید کسی در زندگیتان دخالت کند.

متولدین بهمن ماه

امروز لازم است در برخی از قسمت های زندگی تان تغییرات لازم را انجام دهید، اما هیچ وقت اصرار بر تحلیل اهداف و اعتقادات و ایده هایتان به دیگران نداشته باشید و متقابلا به آنها نیز احترام بگذارید، زیرا در غیر اینصورت باعث ایجاد کدورت خواهد شد.

سعی کنید خلاقیت های تان را به اشتراک بگذارید و آنها را عملی کنید، ممکن است کسی از دور شما را تحسین کند ولی هیچ وقت به طور مستقیم بروز ندهد.

سعی کنید اطرافیان خود را درست بشناسید و توان تشخیص دوست و دشمن از یکدیگر را داشته باشید.

اقدامات جسورانه شما به زودی نتیجه های موفقیت آمیزی را به ارمغان خواهد آورد.

سعی کنید بدون مشکل موانع بیرونی را از بین ببرید.

بیشتر به والدین و فرزندان و همسرتان اهمیت دهید.

بیشتر استراحت کنید که در غیر اینصورت، در آینده نه چندان دور باعث خستگی شما خواهد شد و باعث می شود که راندمان کاری تان پایین بیاید.

اتفاقات و مشکلات اخیر باعث می شود که تغییراتی در رفتار عاطفی شما ایجاد شود، اما سعی کنید که مانند همیشه آن را کنترل کنید.

متولدین اسفند ماه

برای پول بدست آوردن دنبال آن ندوید، زیرا هر چقدر که ذهن شما را بیشتر مشغول کند و در موردش حرص بخورید، از شما دور تر خواهد شد.

در عوض بهتر است که پشتکار و تلاش تان را بیشتر کنید، ولی ذهنتان را درگیر نکنید.

امروز ممکن است که در اجتماعی مثبت قرار گیرید، که می توانید از آن استفاده کنید و تمام افکار منفی اخیر که در درون شما نشسته است را از خود دور کنید.

ماجرا های غیرمنتظره ای برایتان اتفاق خواهد افتاد که به مرور زمان مزایا و خوبی های آن را درک خواهید کرد.

باید رژیم غذایی غنی از کلسترول را کاهش دهید و در عوض یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن را در روتین زندگی تان بگنجانید.

اگر در زندگی خود، جزئیات کوچک را رعایت نکنید، در انجام کارهای بزرگتر نیز می مانید.

از همه موارد مهم تر و بالاتر مراقبت از خود و سلامتی تان را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید و پشت گوش نیندازید./نمناک