رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


صداوسیما با بودجه ۱۴۰میلیارد تومانی از جرایم رانندگی چه کرده است؟

صداوسیما با بودجه ۱۴۰میلیارد تومانی از جرایم رانندگی چه کرده است؟ صدا و سیما در بودجه سال ۹۶،سهمی ۵ درصدی از جرایم رانندگی را به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه ترافیک به خود اختصاص داد طی سالیان گذشته اثرات سوانح رانندگی، مرگبارتر از جنگ و خسارت‌بارتر از زلزله و سیل بوده است. در بررسی موضوع تصادفات […]

صداوسیما با بودجه ۱۴۰میلیارد تومانی از جرایم رانندگی چه کرده است؟

صدا و سیما در بودجه سال ۹۶،سهمی ۵ درصدی از جرایم رانندگی را به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه ترافیک به خود اختصاص داد

طی سالیان گذشته اثرات سوانح رانندگی، مرگبارتر از جنگ و خسارت‌بارتر از زلزله و سیل بوده است. در بررسی موضوع تصادفات جاده‌ای عواملی از جمله انسان، خودرو،جاده،اجرای مقررات و البته فرهنگ‌سازی توسط نهادهای متولی اشاره شده اما انتشار آمار پزشکی قانونی از کشته شدگان جاده‌ای طی۱۰ماه سال ۹۷(۱۴هزارو ۶۸۵نفر) و مقایسه آن با سال۹۶ (۱۶ هزار و ۲۰۱ نفر)،نشانه‌های مثبتی را به نمایش نمی‌گذارد.

البته تصادفات جاده‌ای معلول عوامل گوناگونی است، اما پرسش اینجاست که آیا صداوسیما نقش خود را ایفا کرده؟آیا صدا و سیما این بودجه را دریافت نموده و اگر پاسخ مثبت است در کجا صرف شده؟آیا برنامه هایی با هدف کاهش آسیب‌های تصادفات ساخته شده؟ این برنامه ها نامشان چیست و در کدام شبکه‌ها پخش شده است؟ اگر این برنامه ها تهیه و پخش شده‌اند، میزان اثرگذاری آنها چه میزان بوده و چرا آثار آن در کاهش تلفات جاده‌ای در سال ۹۷ دیده نشده است؟