رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه شما در اختیار خودتان و توانایی رسیدن به چیزهای عالی هستید. در کار, کارآمد خواهید بود و مصمم به انجام کاری هستید که تصمیمش را گرفته اید. از سطح چربی موجود در خونتان آگاه باشید:غذاهای بسیار سبک بخورید, از کره و غذاهای چرب دوری کنید, غذاهای کبابی و همچنین سبزیجات خام بسیاری […]

متولدین فروردین ماه

شما در اختیار خودتان و توانایی رسیدن به چیزهای عالی هستید. در کار, کارآمد خواهید بود و مصمم به انجام کاری هستید که تصمیمش را گرفته اید.

از سطح چربی موجود در خونتان آگاه باشید:غذاهای بسیار سبک بخورید, از کره و غذاهای چرب دوری کنید, غذاهای کبابی و همچنین سبزیجات خام بسیاری بخورید.

باید اولین قدم ها را برای رسیدن به اهداف برداشت. انرژی مهاجمی برای شما وجود دارد. اگر خیلی سریع رانندگی کنید, تصادف برایتان ممکن است. اگر عصبانی هستید رانندگی نکنید. یک چیز در یک زمان و انجام آن به درست ترین نحو ممکن، بهترین سیاست امروز است.

اعضای خانواده تان ممکن است به شما کمک نکنند، سعی کنید بیش از پیش مستقل شوید. در عین حال باید آنچه را که فکر می کنید، بیان کنید و همه چیز را در درون خود نریزید.

متولدین اردیبهشت ماه

وضوح فکر, اعتماد و توانایی برقراری ارتباط موثر و قوی دارید. فرصت های مدیریت کوتاه مدت را قبول کنید. تعهدات طولانی تر کم تر موفق خواهند بود. امروز برای کاری خلاقانه ایده آل است که نیازمند توجه به جزئیات می باشد. پروژه های قدیمی که می خواهید تمام کنید ،تمام می شود.

به دنبال سرگرمی و ماجراجویی باشید. طی روزهای بعد, فعالیت و ساعات استراحت لازم است. مراقب باشید که اجازه ندهید نگرانی های عاطفی و خانوادگی شما بر کارتان تاثیر بگذارد.

مشکلات کلیه ای یا اختلالات معده دارید; اما سلامتی شما در کل بسیار خوب خواهد بود. مذاکرات املاک و مستغلات به نفع شما پیش خواهد رفت. بیشتر اجتماعی و دیپلماتیک باشید.

متولدین خرداد ماه

مکان های آشنا را به مقصدهای دور از خانه ترجیح می دهید. زمان بیشتری را صرف فکر کردن به منافع کودکان خود بکنید.

آن ها واقعاً به چه چیزهایی نیاز دارند؟!

اگر معشوقه ای دارید, این یک شب عالی برای امتحان کردن یک چیز جدید است و به او پیشنهاد ازدواج بدهید.

به هر رابطه جدی که در حال رشد است, توجه کنید. در کار ممکن است شانسی برایتان اتفاق بیفتد:چشم ها و گوش هایتان را کاملاً باز نگه دارید.

مواظب کار کردن زیاد باشید!در دوستی, بیش از حد انرژی نگذارید و متعادل برخورد کنید.

اگر عادات بدتان را کم کنید, هماهنگی در خانه شما بر می گردد و می توانید روی حمایت بستگان نزدیک خود حساب کنید. خطرات جانی و مالی دارید. با مشکلاتی روبرو می شوید که کنار گذاشته شده اید, به خصوص اگر به مسائل مالی شما مربوط باشند.

متولدین تیر ماه

امروز به راحتی می توانید مرکز توجه باشید. تاخیر از گذشته کم کم محو می شود. بهترین راه حل ها را با برنامه ریزی دقیق و سخت کوشی بررسی کنید.

از میان برها استفاده نکنید. راه هایی برای سازش با آنچه می خواهید به دست آورید. باور نکنید که شما قربانی خوش شانسی هستید; در واقع, شما خیلی بهتر از دیگران هستید.

به اولویت دادن به زندگی خانوادگی خود فکر کنید; والدین یا فامیل هایتان را دعوت کنید, زمان بیشتری را با فرزندانتان صرف کنید.

روابط شما با شخص مورد علاقه تان نشانه های اشتیاقی دارد.

هیچ چیزی با اعتبارتان نخرید. شما مشکلات برقراری ارتباط با دوستان خود را خواهید داشت; گاهی اوقات بسیار مرموز, گاهی گسترده, بدون اینکه خود بدانید, دچار سو تفاهم خواهید شد، بهتر است که معاشرت هایتان را بیشتر کنید.

متولدین مرداد ماه

امروز می توانید مطمئن و خوش بین باشید. جاذبه شخصی شما دوستانتان را جذب میکند و درها را برایتان باز می کند. زمانی را که می خواهید به آن برسید فکر کنید.

در صورت لزوم درخواست کمک کنید. زمانی را برنامه ریزی کنید که با دوستان راحت باشید و از لذت های ساده غذای خوب و مکالمه خوب لذت ببرید.

روزی بسیار مطلوب برای نتیجه شاد یک موضوع تجاری و یا کمال تلاش دراز مدت دارید.

به شدت به رفتار تحریک آمیز کودکان خود واکنش نشان ندهید; صبر کنید تا اوضاع آرام شود.

جو مساعد برای مسائل عشقی صلح آمیز وجود دارد, دور از حسادت و از فریادهای نفرت و عشق. برخورد دوستانه مطبوعی دارید. مشکلات مربوط به گردش خون شما ممکن است شروع شود; علائم را نادیده نگیرید, و با متخصص مشورت کنید تا سلامتیتان تضمین شود.

متولدین شهریور ماه

امروز یک روز پر انرژی باقی می ماند و زمانی است که شما باید احساس کنید قادر به مقابله با هر گونه چالشی هستید. از دنبال کردن قلب و احساس خود در رابطه با مسائل مهم تردید نکنید.

کودکان هم می توانند کار اضافی و هم یک سرگرمی خوشایند داشته باشند. به دقت گوش دهید به آنچه به شما می گویند. امشب کار خاصی برای خودتان انجام دهید.

شما تمایل خواهید داشت که بسیار مستبد و سازش ناپذیر باشید؛ در نتیجه، تعارض هایی با دایره شما وجود خواهد داشت.

زندگی زناشویی شما زیر علامت هماهنگی قرار نخواهد گرفت، زیرا مقاومت در برابر وسوسه را دشوار خواهید یافت؛ از صحنه های پر تنش و جدل خانوادگی خود بر حذر باشید!

شاید پیشنهادهای جالبی به شما داده شود. افراد را از نگرش ها و افق های جدیدی ببینید.

متولدین مهر ماه

ممکن است امروز به خصوص تنبل باشید. در صورت امکان، روز خوبی را با افرادی که دوست دارید در خانه سپری کنید. ممکن است مسئولیت های غیر منتظره ای وجود داشته باشد که زمان و تلاش بیشتری را نسبت به آنچه انتظار دارید، به همراه داشته باشد.

هر نوع شکست مکانیکی باید نادیده گرفته شود. در صورت نیاز درخواست کمک کنید. برای پیدا کردن تعادل درست در زندگی عاطفی خود به مشکل خواهید رسید؛ سعی کنید جنبه غریزی خود را کنترل کنید.

در محل کار، شهود عادی شما تیره و تار خواهد شد.

ممکن است دچار تب شوید و انرژیتان کم شود؛ جینسینگ و منیزیم بخورید؛ همچنین به خانه بروید و استراحت کنید. از یک خط رفتار مشخص پیروی کنید و دمدمی مزاج نباشید.

متولدین آبان ماه

ممکن است شما به طور خاص احساس مستقل بودن کنید. شخصیت خوش بینتان، شما را هر جا که بروید محبوب می کند.

یک حس عالی از رضایت برای پیدا کردن زمان برای صحبت کردن با افرادی که بیشتر از همه دوست دارید، وجود دارد. زمان می برد و ارزش تلاش را دارد.

مقابله را برای یک روز دیگر به تعویق بیندازید. شما با اشخاصی روبرو می شوید که وابستگی های عمیقی با آن ها دارید. شما موفق خواهید شد یک موقعیت پیچیده را با مهارت زیادی از هم جدا کنید و تعارفات گرمی دریافت کنید.

از شایعات بی ملاحظه آگاه باشید؛ مرتکب ناسازگاری نشوید. در خانه از گفتن کلمات آزار دهنده اجتناب کنید.

متولدین آذر ماه

امروز، یک روز خوب است که توجه خود را به تمام آنچه ممکن است معطوف کنید. انرژی امروز هم چنین به تمیز کردن و مرتب شدن همه چیز کمک می کند. ممکن است بخواهید برخی از جایگزین های سبزی را مانند بازیافت یا کمپوست کردن را به کار و کارهای خانگی خود اضافه کنید.

آنچه را که دیگر از آن استفاده نمی کنید بگذارید برود.

می توانید منتظر برخوردهای احساساتی جذابی باشید و راه های جدیدی برای باز کردن تاثیرتان پیدا کنید. اگر سنگ کلیه دارید، از مصرف آب شاهی، ریواس، و استفاده از گوشت قرمز جلوگیری کنید.

قوانین سخت تری را رعایت کنید، و افق حرفه ای شما به زودی کم تر تیره خواهد شد. مسائل مالی خود را کنترل کنید، تا دچار بحران های مالی نشوید.

متولدین دی ماه

بر مدیریت پولیتان تمرکز کنید. شما به دیگران توصیه مالی خوبی می دهید و همانگونه هم بودجه شخصی خود را تحت کنترل درآورید.

ممکن است یک مرد تاثیر گذار به شما کمک کند. در برابر هر کسی که سعی می کند شما را اذیت کند مقاومت کنید. اگر به تمام جاه طلبی های خود دست پیدا نمی کنید، صبور باشید.

امروز برای کنجکاوی و ابتکار ذهنیتان مساعد خواهد بود. یکی از همکاران در محل کارتان، سعی می کند حقه کثیفی بر روی شما ایفا کند. یک خانواده آشفته برای مدتی طولانی ادامه پیدا کرده تا رضایت همه را برآورده کند.

امروز، روزی است که احساسات جدیدی را در روابط عاشقانه خود به شما ارائه می دهد.

سرفه های مداومی دارید. خود را در اشتباه قرار ندهید:این بهترین راه برای حفظ فضای صلح آمیز است؛ به دنبال بودن در جمع افراد جوان و بشاش باشید، بدون توجه به خلق و خوی خود و دیگران نهایت لذت را از زندگی خود ببرید.

متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است مشکلاتی برایتان وجود داشته باشد، به خصوص اگر احساسات قوی یا مسایل ناگفته ای موجود در شما پنهان شده باشند. یک برخورد شدید ممکن است باعث شود که بخواهید امتیازات قدیمی را بگیرید و یا از نام خوب خود دفاع کنید. در مقابل هرگونه تمایل به حمله مقاومت کنید.

این به شما کمک می کند در هر مشکلی بمانید. شما قادر خواهید بود روابط دوستانه جدیدی را به وجود آورید. یک روز فوق العاده مطبوع برای مسائل قلبی و احساسی است، شما در کارهای عاشقانه خود عالی خواهید بود.

لحظه ایده آلی برای انجام معاملات مالی دارید.

در خانواده، شما مجبور خواهید بود نقطه نظر بستگان نزدیک خود را در نظر بگیرید؛ از ایجاد بحث ها مقابله کنید. شما نگران سلامتی خود هستید؛ اما سو ظن تان درباره رنگ های خوراکی توجیه نشده است؛ در واقع آن ها شدیداً تحت کنترل هستند و به هیچ خطری برای سلامتی اشاره نمی کنند.

متولدین اسفند ماه

انرژی کیهانی شجاعت و انگیزه طبیعی امروز برای شما وجود دارد. نهایت تلاش خود را بکنید که خودتان را زیبا، دوست داشتنی و سپاسگزار ببینید. به دستاوردهای خود افتخار کنید و مطمئن باشید که چه کسی هستید.

ترس و سردرگمی نشانه های عدم تعادل هستند، نه واقعیت. اعتماد کنید که قادر خواهید بود به رویاهای خود برسید.

شما به خود اندیشی تمایل خواهید داشت؛ این به شما کمک خواهد کرد تا آنچه را که واقعاً در زندگی می خواهید را در نظر بگیرید، اما می تواند شما را نسبت به عزیزان نزدیک خود بیشتر ناراحت کند.

سعی نکنید اختلافات خود را به روش دعوایی حل کنید:اولویت خود را به راه حل های دوستانه بدهید.

در کارتان، یک حرف زدن با تن پایین یک تاکتیک خوب خواهد بود. شما یک شکننده قلبی واقعی خواهید بود؛ اگر ازدواج کرده اید، زمان سختی را برای مقاومت در برابر وسوسه خواهید داشت، و همسرتان به سختی می تواند شما را ببخشد، پس از آن اجتناب کنید./نمناک