رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


متهم ردیف اول دادگاه موسسات مالی فرزند استاندار سابق و داماد استاندار فعلی است

متهم ردیف اول دادگاه موسسات مالی فرزند استاندار سابق و داماد استاندار فعلی است چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسسات تعاونی البرز ایرانیان، ولیعصر، فردوسی و آرمان در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی با حضور وکلا، نماینده دادستان به ریاست قاضی صلواتی و به صورت علنی برگزار شد. در جلسه […]

متهم ردیف اول دادگاه موسسات مالی فرزند استاندار سابق و داماد استاندار فعلی است

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسسات تعاونی البرز ایرانیان، ولیعصر، فردوسی و آرمان در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی با حضور وکلا، نماینده دادستان به ریاست قاضی صلواتی و به صورت علنی برگزار شد.

در جلسه امروز، نماینده دادستان خطاب به امیرحسین آزاد (متهم ردیف اول) گفت:

?پدرتان از استانداران سابق و پدر زن شما استاندار فعلی بندرعباس است

?شما در سن ۲۴ سالگی ۲ میلیارد سرمایه داشتید و حال در سن ۳۰سالگی فقط یک ملک در پاسداران به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دارید که به نام شما، همسرتان و آقای قریانی و همسرش است. ملک زعفرانیه به نام همسر شما و خودروی لندوور که ۵ میلیارد تومان ارزش گذاری شده و بنزی که در پارکینگ خانه همسر شما پیدا شده است.

? توضیح دهید سفرهایی که با هواپیمای شخصی با همسرتان می‌رفتید و در جزایر سکونت داشتید هزینه‌اش را از کجا آوردید؟

?شما از آبروی مومن صحبت می‌کنید در صورتی که آبروی مومن خون حامد کرمی است که در کرج توسط سپرده گذاران به قتل رسید. آبروی مومن مردی است که برای درمان سرطان همسرش خانه‌اش را فروخت تا در موسسه شما سپرده کند و بتواند هزینه درمان همسرش را بدهد اما خانه‌اش را از دست داد و سرطان همسرش هم درمان نشد.

منبع: ایسنا