رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اپلیکیشن Google Fit برای سیستم عامل iOS عرضه شد

اپلیکیشن Google Fit برای سیستم عامل iOS عرضه شد ?اپلیکیشن Google Fit در اختیار کاربران سیستم عامل آی او اس قرار گرفت. کاربران توسط این برنامه می توانند سلامت خود را تحت کنترل قرار دهند. ?اپلیکیشن Google Fit برای ردیابی سلامت کاربران به‌کار می‌رود. این اپلیکیشن ۴ سال پیش برای سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید […]

اپلیکیشن Google Fit برای سیستم عامل iOS عرضه شد

?اپلیکیشن Google Fit در اختیار کاربران سیستم عامل آی او اس قرار گرفت. کاربران توسط این برنامه می توانند سلامت خود را تحت کنترل قرار دهند.

?اپلیکیشن Google Fit برای ردیابی سلامت کاربران به‌کار می‌رود. این اپلیکیشن ۴ سال پیش برای سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید منتشر شد.

?این برنامه از سال ۲۰۱۴ تا به امروز بروزرسانی های زیادی را دریافت کرده؛ با این حال جدیدترین آپدیت اصلی آن سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. این بروزرسانی رابط کاربری ساده ای را به این اپلیکیشن اضافه می کند.

?از امروز کاربران سیستم عامل آی او اس قادر به استفاده از اپلیکیشن گوگل فیت خواهند بود. این برنامه دارای قابلیت Heart Points و Move Minutes است. کاربران با افزایش فعالیت و همچنین تشدید آن، به امتیازهای بالاتری دست پیدا می کنند.

?بر اساس امتیازهای کسب کرده، به این موضوع پی می برید که چه میزان به مدت زمان پیشنهادی فعالیت در هفته دست پیدا کرده اید. مسلما این موضوع به معنای افزایش سلامت کاربران است.