رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه امروز ممکن است در حال مبارزه با استرس و اضطراب هایی باشید، که در حال حاضر در مسیر زندگیتان با آن روبرو شده اید، اما با توانایی و مدیریتی که دارید می توانید به راحتی از پس آنها برآیید، تمام مسائل را در نظر بگیرید و بهترین تصمیم را برای حل آنها […]

متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است در حال مبارزه با استرس و اضطراب هایی باشید، که در حال حاضر در مسیر زندگیتان با آن روبرو شده اید، اما با توانایی و مدیریتی که دارید می توانید به راحتی از پس آنها برآیید، تمام مسائل را در نظر بگیرید و بهترین تصمیم را برای حل آنها ایجاد کنید، این امر باعث ایجاد یک آینده بهتر برای شما خواهد شد.

تغییرات بزرگ و مثبتی در حال انجام شدن هستند، اما ممکن است به دلیل انرژی پایین شما به کندی پیش برود. کارآمدبودن و پشتکار شما از چشم مافوقتان دور نخواهد ماند و به زودی ارتقاء شغلی بسزایی کسب می کنید.

سعی کنید نقاط ضعف همسرتان را ابراز نکنید و برای داشتن یک زندگی ایده آل تلاش کنید و درک متقابل داشته باشید.

بیشتر وقت گذاشتن با فرزندان موجب خواهد شد که رابطه شما عمیق تر شود.

بیش از حد به دیگران اعتماد نکنید و مراقب برخی از دشمنان به ظاهر دوست خود باشید.

اگر مشکل سلولیت دارید، امروز روز مناسبی برای اقدام به درمان آن خواهد بود که مزایای استفاده از رزماری را نیز نادیده نگیرید و یک رژیم غذایی بدون چربی نیز بسیار مفید است.

متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز خودتان را در جریان و مسیر زندگی و اتفاقات مثبت قرار دهید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

اجازه ندهید شرایط دشوار و استرس زا اعتماد به نفس شما را تضعیف کند و همچنان با همان انرژی و اعتماد به نفس به سمت اهدافتان پیش بروید.

مهارت های شما قوی هستند و به راحتی می توانید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، به شرطی که از آنها بهترین استفاده را کنید.

قبل از اینکه چیزی را واقعاً بدانید، دست به عمل و اقدام نزنید و به کسی اعتماد نکنید، سعی کنید درباره حل مسائل از خانواده خود کمک بخواهید، از کمک خواستن نهراسید.

شما موفق خواهید بود هر چیزی را که به آسایشتان آسیب میرساند دور بریزید و از این بابت به شما تبریک می گوییم.

ممکن است امروز احساسات بسیار شدیدی داشته باشید و اگر مجرد هستید در جستجوی یک همسر ایده آل خواهید بود و به زودی این اتفاق می افتد، به شرط اینکه بیشتر از عقل خود کمک می خواهید سعی کنید این روزها بیشتر بخوابید وفعالیت های ورزشی را در برنامه روزانه خود بگنجانید و کاملاً از خود مراقبت کنید، زیرا به آن نیاز خواهید داشت.

متولدین خرداد ماه

شرایط و آب و هوای امروز به گونه ای است که می توانید مشکلات پیچیده را کنار بگذارید و کمی از کار و محیط خانه دور بمانید و از زندگی لذت ببرید.

کورکورانه به همکاران خود اطمینان نکنید، چرا که بعضی از آنها نسبت به شما حس بدی دارند و گاهی سعی بر دشمنی میکنند.

برای توسعه اموال خود و یا حفظ منابع مالی ایده های خوبی دارید، فقط سعی کنید آنها را به مرحله اجرایی برسانید و برای عملی شدن آنها از افراد باتجربه کمک بخواهید.

همه اتفاقات ناگوار بیرون از خانه را به فرزندان یا همسرتان انتقال ندهید، زیرا افکار و احساساتشان را تحت تأثیر قرار می دهد.

امروز از نظر کاری پرمشغله هستید سعی کنید که ایده هایتان را که در حال اجرایی شدن است به اشتراک گذاربگذارید.

احساسات شما ممکن است در بالاترین حد خود باشد، بهترین کار این است که عقلانی تصمیم بگیرید و احساسات بیش از حد خود را کنار بگذارید.

از دامن زدن به شایعات خودداری کنید.

اگر متاهل هستید امشب زمان مناسبی برای وقت گذراندن با همسرتان بیرون از منزل می باشد.

متولدین تیر ماه

اگر وسط یک پروژه بزرگ و مهم هستید، همه چیز را در نظر بگیرید و درباره جوانب منفی و مثبت آن فکر کنید.

هرچه بیشتر از هوش و ذکاوت خود پیروی کنید، چیزهایی را به دست میاورید که باعث لذت شما و خوش شانس شدن میشود.

امروز زمان فوق العاده ای برای مدیریت کردن گروه های مختلف می باشد، شما در کارهای گروهی خوش می درخشید.

ممکن است در فرم فیزیکی وحشتناکی قرار گرفته باشید، که باعث مقاومت بد بدنی، عصبی شدن و گرفتگی اندام ها و غیره شود، بهترین کار داشتن یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت های روزانه ورزشی است.

ابتکارات حرفه ای که امروز انجام می دهید، شما را به موفقیت می رساند.

در عشق باید کارهای جدیدی انجام دهید، تا فضاهای فوق العاده ای را برای یکدیگر ایجاد کنید، کادو های کوچک را امتحان کنید و عشق را در میانتان بپرورانید.

متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است پیشنهاد عشقی به شما شود، پاسخ دادن به آن به نظر خودتان بستگی دارد.

یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام میرسانید و در این راه افراد زیادی را با خود سهیم می کنید، تا آنها هم به موفقیت نزدیکتر شوند و از این بابت حس خوبی خواهید گرفت.

فضای بسیار مثبتی برای بهبود وضعیت کاری و مالی شما خواهد بود.

بر روی رویاها و اهداف خود متمرکز شوید و چشم انداز آن را با دوستان صمیمی و خانواده تان به اشتراک بگذارید.

در هزینه های خود بسیار مراقب باشیدو برخی از خرج های ناخواسته را در نظر بگیرید و که ممکن است پیامد های پر هزینه را در بر داشته باشد.

فضای امروز برای پرورش احساسات و عواطف شما بسیار مطلوب است.

شما قادر خواهید بود آرامش و شادی پر شور را به اطرافیانتان اهدا کنید.

اگر در یک تیم کار می کنید، ممکن است بین شما و همکارانتان تنش برقرار شود، بهترین کار کنترل واکنشهای فوریتان می باشد.

متولدین شهریور ماه

به تازگی در محیط خانوادگی شما اختلافات و نگرانی هایی ایجاد شده است، که شما با قدرت درایت و توانایی که دارید می توانید آنها را حل و فصل کنید و به سرانجام مثبت برسانید.

در کارهای تان نظم بیشتری داشته باشید که با آن می توانید راحت تر به اهدافتان برسید.

ممکن است ذهن شما از هدفی به هدفی دیگر پرش کند، برای جلوگیری از این اتفاق حتما با یک متخصص و مشاوره حرفه ای مشورت کنید.

تمام تصمیماتی که درباره کسب و کار مالی خود میگیرید، باید مورد تحقیق قرار بگیرد و تمام جوانب در نظر گرفته شود و با کسی که به آن اعتماد دارید مشورت کنید.

اگر خودتان را با شرایط فعلی وفق دهید، که نتایج خوبی از کار به دست خواهید آورد.

امروز افزایش خطر ابتلا به اختلالات کبدی برای شما وجود دارد، پس مصرف چربی های تان را کاهش دهید و بیشتر مراقب غذا خوردنتان باشید.

تمام ناراحتی های احساسی گذشته به سرعت فراموش خواهند شد و شما چیزهای جدیدی را از عشق یاد خواهید گرفت.

امروز در حل مسائل حساس موفق خواهید بود و به طرز ماهرانه ای آن را مدیریت می کنید.

متولدین مهر ماه

در مسائل کاری شما، برخی از اتفاقات غیرقابل پیش بینی در رسیدن به موفقیتتان، مداخله خواهد کرد، اما می توانید از آن ها به نفع خودتان استفاده کنید.

ممکن است ناراحتی بیش از حد درباره یکی از فرزندان تان داشته باشید، اما او را ماخذه نکنید و سعی کنید روابط گرم و دوستانه داشته باشید.

در زمینه مادی جسورانه تر تصمیم بگیرید، شانس شما در امور مالی دو برابر شده است، فقط کافی است که آن را بپذیرید.

ممکن است درباره برخی از مسائل احساس گناه داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که زندگی را آسان تر بگیرید و راحت تر زندگی کنید، از بازخورد افرادی که در اطرافتان هستند نهراسید.

امروز یک زمان مناسب برای کاهش درهم برهم های خانه است، باید درباره تمام کارهای عقب افتاده تان تلاش کنید، آنها را بنویسید اولویت بندی کنید و برایشان برنامه ریزی داشته باشید.

متولدین آبان ماه

ممکن است که درباره برخی از کارهای بچه گانه فرزندتان اذیت شوید، اما نیازی به بالا بردن صدایتان نیست، بهترین راه حل صحبت کردن با او می باشد.

اکثر آبان ماهی ها امروز امور عاشقانه و لذت های بی شماری را تجربه خواهند کرد.

در کل انتقاد کردن بیش از حد و حسادت می تواند به شما آسیب برساند.

اگر از غذاهای پرچرب و فرآوری شده بیش از حدی استفاده می کنید، باید از اختلالات کبدی بترسید، به خصوص اگر سن ۵۰ سالگی را گذرانده اید، باید از عوارض کلیوی نیز مراقبت کنید.

امروز فرصت بیشماری برای رسیدن به حقایق زندگی تان وجود خواهد داشت، تا بتوانید مشکلات را به راحتی حل کنید.

از هرگونه وابستگی به غیر اجتناب کنید که در غیر اینصورت آسیب خواهید خورد.

نگرانی های مختلفی که در مورد مشکلات کوچک خود دارید، به زودی برطرف می شود و همه چیز سر و سامان پیدا می کند.

متولدین آذر ماه

شما این روزها عصبانی هستید و تنش های زیادی را تحمل می کنید، اما در گرفتن تصمیمات فوری و ابتکاری بی نظیر خواهید بود. در روابط عاشقانه، شما خواسته های آرمانی دارید که این با حقایق جور در نمی آید و به شما آسیب می زند.

اگر سیگار می کشید این روزها زمان مناسبی برای ترک آن خواهد بود، تا سلامتی خود را به دست آورید.

اگر برای ایجاد کسب و کار مهمی باید با خانواده خود مقابله کنید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید تا از کسب مال دور نمانید و بلافاصله آن را شروع کنید.

گاهی اوقات ایده های بسیار روشنی نخواهید داشت ،سعی کنید برای پرورش ایده ها و بهترین تصمیمات با افراد با تجربه مشورت کنید.

خوابیدن، تلویزیون تماشا کردن، خواندن یک کتاب خوب می تواند برای شما عالی باشد، اینکه به خودتان برسید و استراحت کنید کاملا قابل قبول است.

اگر نمی توانید تمام کارها را مدیریت کنید، از انجام و پذیرش برخی از مسئولیت ها اجتناب کنید و آنها را به حداقل تعداد و بیشترین کیفیت برسانید.

متولدین دی ماه

سرمایه گذاری ها و تلاش هایی را که مدت ها قبل انجام داده اید، به زودی به ثمر می رسد. بحث گرم با یکی از دوستان صمیمی تان به سرانجام خوبی خواهد رسید.

شما فردی فعال، پر انرژی، جسور، خونگرم و مهربان است که اهل تحقیق و مطالعه می باشید و اراده محکم و قوی دارید، اما اخلاق های منفی تان هم کم نیستند و گاهی حسود و دمدمی مزاج می شوید، باید از آنها دوری کنید تا بهترینها برایتان رقم بخورد.

از لحاظ مالی و سلامتی برای شما عالی خواهد بود و پیشرفت های زیادی را در این زمینه ها خواهید داشت.

انرژی در سطح بسیار بالایی قرار می گیرد و قدرت زیادی را در وجود خود احساس می کنید، در نتیجه اگر مدت طولانی با یک بیماری دست و پنجه نرم کردید، این روزها فرصت مناسبی برای غلبه بر آن خواهد بود.

معاملات ملکی برای شما سود بسیار زیادی دارد. سفرهای امسال، چه کاری و چه تفریحی، با موفقیت های بسیاری همراه خواهد بود که در کنار لذت بردن می توانید کسب درآمد داشته باشید.

متولدین بهمن ماه

چالش های فیزیکی به حفظ مسائل با چشم اندازی بهتر کمک خواهند کرد. کار سختی برایتان رضایت بخش است و به امور مالی شما کمک می کند. حداکثر سعی خود را بکنید که یک کار را در یک زمان انجام دهید.

امروز به شما توصیه می شود که تمام پس انداز خود را در بازار بورس بگذارید و پس انداز کنید. افزایش خطرات عفونت دستگاه تناسلی برایتان وجود دارد، بیشتر مراقبت کنید.

مبلغانی برای فریب دادن شما می آیند; آن ها سعی خواهند کرد که مذهب شما را تغییر دهند ،اما هیچ تلاشی برای نجات روح شما ندارند و همچنین به فکر خالی کردن حساب بانکی شما هستند.

امروز استراحت کنید. سعی کنید یک خانه راحت و آرام داشته باشید، که افراد در آن احساس راحتی می کنند. امشب روی کاناپه راحت هستید.

هر کسی می تواند یک گزینه برای عشق باشد. اما عشق حقیقی در رابطه دوستانه, محترمانه و عاشقانه رشد می کند.

اگر علائم هشدار را می بینید که فردی شما را کنترل ,و سو استفاده می کند یا نسبت به نیازهای شما بی تفاوت است, جرات دوری از آن را داشته باشید و رابطه را قطع کنید.

متولدین اسفند ماه

برنامه هایتان را سازماندهی و مدیریت کنید. بدون داشتن یک برنامه روشن، اتفاقات امروز می توانند گیج کننده باشند. فرض نکنید که دیگران هم مثل شما فکر می کنند.

یک برخورد غیرمنتظره می تواند باعث ایجاد بینشی جدید و نو در یک مشکل یا پروژه شود. ممکن است مشکلاتی در مورد اینکه چه کسی در خانه رئیس است، وجود داشته باشد.

بیش از همیشه دوستی جایگاه مهمی در زندگی شما خواهد داشت، به طوری که همسرتان ممکن است نسبت به آن احساس حسادت کند، سعی کنید هر دو را در کنار هم مدیریت کنید.

سعی کنید تا جایی که ممکن است هر گونه سو تفاهمی را پخش نکنید و از دامن زدن به آنها جلوگیری کنید. تنبل و بی تفاوت نباشید، برعکس، شور و شوق را در هر کاری که دوست دارید، داشته باشید. که اینگونه به راحتی به تمام اهدافتان خواهید رسید./نمناک