رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه از کسانی که سعی دارند شما را به برخی از فرقه ها یا جماعت های مذهبی و کارهای متفاوت سوق دهند، دوری کنید. در طول امروز، می توانید شخصی مطابق با رویاهای خود را ملاقات کنید؛ و اگر متاهل هستید، ممکن است روابط شما کمی دچار مشکل و تنش شود، با صحبت […]

متولدین فروردین ماه

از کسانی که سعی دارند شما را به برخی از فرقه ها یا جماعت های مذهبی و کارهای متفاوت سوق دهند، دوری کنید. در طول امروز، می توانید شخصی مطابق با رویاهای خود را ملاقات کنید؛ و اگر متاهل هستید، ممکن است روابط شما کمی دچار مشکل و تنش شود، با صحبت کردن و کنترل آرامش همه چیز را سر و سامان دهید.

برای سلامتی خود، مصرف شکر و غذاهای چرب را محدود و یا حتی قطع کنید. اگر شما یک کارمند مستقل هستید، این روزها شانس زیادی برای افزایش حقوق و ارتقای شغلی خواهید داشت.

امروز، یک روز عالی برای بازیکردن، لذت بردن از یک وعده غذایی خوب، و دور همی و خندیدن با دوستانتان است. برای شناخت کسی که به تازگی با او آشنا شده اید، زمان زیادی را صرف کنید و بی گدار به آب نزنید و عجله ای تصمیم نگیرید.

متولدین اردیبهشت ماه

مراقب برخی از رفتار دوستانتان باشید و به آنها اختیار کامل ندهید و تفاوت دوست و دشمن خود را از یکدیگر تشخیص دهید. جاه طلبی بیش از حد شما ممکن است گاهی اوقات منجر به شکست شود.

برای روزهای سخت نیاز به دوست ها و همدردی هایی دارید که باید معاشرت خود را با آنها از سر بگیرید، به خصوص دووستان باوفای قدیمی که دیگر تکرار نخواهند شد.

این روزها زمان خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار با برخی افراد غریبه است، اما در این باره باید تمام جوانب لازم را در نظر بگیرید و بعد از تحقیقات کامل اقدام کنید. ممکن است دچار ضعف کبد شوید، که باید غذاهای چرب را از رژیم غذایی روزانه خود حذف کنید.

اگر مجرد هستید، در مورد شخص خاصی دچار سردرگمی شده اید و شناخت او برای شما سخت است، در این باره مشورت با مشاوره حرفه ای بهترین راهکار خواهد بود، در این صورت می توانید اطمینان حاصل کنید که فردی که به آن علاقه مند هستید، در یک راستا و یک ذهنیت با شما قرار دارد.

متولدین خرداد ماه

شما می توانید وکیل قدرتمندی برای منفعت کودکان, افراد مسن و یا حیوانات باشید. زندگی اجتماعی شما در حال پیشرفت است و در این باره تحسین می شوید.

با تیزهوشی حرفه ای خود می توانید چیزهای زیادی را درک کنید، که قبلاً برای شما غیرقابل نفوذ به نظر می رسید. می توانید انتظار داشته باشید که زمان خوبی را با کسی سپری کنید که گنجینه های محبت خود را برایتان آشکار خواهد کرد.

امروز به شما یک فرصت مالی عالی می دهد، بنابراین می توانید بدون اینکه بودجه خود را به خطر بیاندازد، یک ولخرجی معمولی داشته باشید و بعد از مدت ها از آن لذت ببرید.

صحبت کردن به بهبود بخشیدن دیدگاهتان کمک می کنند. اگر شما هنوز در تعطیلات هستید، لحظه خوبی است تا حداکثر زمان استراحتتان را داشته باشید.

در سطح حرفه ای، شما بالا را هدف قرار داده اید و در انجام این کار عالی خواهید بود.

متولدین تیر ماه

شما باید انتظار برخی از مشکلات از طرف فرزندان و والدین خود را داشته باشید، اما باید رفتارتان را کنترل کنید و بهترین عملکرد را انجام دهید و از واکنش های احتمالی و بدون فکر اجتناب کنید. سعی کنید در معاملاتی که انجام می دهید، قبل از هرگونه امضایی جوانب لازم را در نظر بگیرید و آخرین حرف را در معاملات داشته باشید.

در برابر سخاوتمندی های تان فروتن باشید و ریا نکنید. آموزش فرزندانتان را به همسرتان بسپارید و خود در کنار از او حمایت کنید. شما ممکن است غیر قابل پیش بینی باشید و این دیگران را به اشتباه بیندازد و شما را دست کم میگیرند.

احساسات فوق العاده شما به هر چیزی باعث می شود آن را بروز دهید و در دل نگهدارید. اگر مجرد هستید،عشق در یک نگاه برایتان اتفاق می افتد و می توانید نیمه گمشدتان را پیدا کنید.

متولدین مرداد ماه

افکار مثبت و امیدوار کننده به مغز شما کمک می کند. روزانه چیزهایی را که در موردشان خوشحال هستید به ذهن بیاورید و آنها را بنویسید و سپس روی همه تمرکز کنید، خدا را بابت داشتن آنها شکر کنید. هر چه بیشتر به سمت مثبت مسائل نگاه کنید، بهتر است.

کمی انعطاف پذیرتر باشید و صداقتتان را نسبت به اطرافیانتان بیشتر کنید. اگر فکر می کنید در برخورد با یک فردی دچار مشکل میشوید، ابتدا مطمئن شوید که بیش از حد واکنش نشان نمی دهید، سپس به آنچه باید بگویید فکر کنید.

شما می توانید انتظار لذت عمیقی را داشته باشید.

خوشحال خواهید شد، چون می دانید که از طرف کسی که ارزش تحسین و ستایش برایتان دارد، تحسین می شوید و شما هم این صفات بزرگواری و جوانمردی را تحسین می کنید. از نظر روان شناسی، در معرض تغییرات سریع خلق و خوی مثبت قرار خواهید داشت.

متولدین شهریور ماه

بحث هایی را که ممکن است منجر به اختلافات شود، شروع نکنید و به آنها دامن نزنید، زیرا روحیه کنونی شما به گونه ای است که ممکن است واکنش خوبی را از خود بروز ندهید.

در کار، فعالیت خود را کم کنید و بیشتر به سلامتیتان فکر و توجه کنید. ممکن است که دچار مسمومیت غذایی شوید، بیشتر به خوراکتان اهمیت دهید.

بسیار ضروری است که هزینه های خود را کنترل کنید، که در غیر این صورت یک طوفان مالی برایتان رخ می دهد. امروز، یک روز خوب و مناسب برای تماس با افرادی است که به بهبود وضع مالی شما کمک خواهند کرد.

روشی ساده و محافظه کارانه را در حرفه تان اعمال کنید که بهترین روند است. به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید که این نگرش شما را تا حد زیادی بهبود خواهد بخشید.

متولدین مهر ماه

نیاز به احساس امنیت و خوشبختی بدان معنی است که شما هر کاری را که برای برقراری رابطه یا دوستی انجام می دهید به بهترین نحو ممکن پیش برود.

حس مسئولیت نسبت به خانواده می تواند برای مسئولیت پذیری و حال دلتان عالی باشد. تلاش برای داشتن یک روز عالی مثمره ثمر خواهد بود.

برای مبارزه با عفونت های دستگاه ادراری حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. از زندگی فعلی خود و اطرافیانتان غافل نشوید و هر کاری که از دستان بر می آید را انجام دهید.

تغییرات مثبتی در زندگی حرفه ای خود خواهید داشت و پول خوبی را بدست می آورید. زندگی عاطفی شما حفظ خواهد شد و به بهترین شکل پیش می رود.

وضعیت اجتماعی شما مورد توجه قرار خواهد گرفت، به ویژه اگر شما یک کار هنری یا تجاری انجام می دهید.

متولدین آبان ماه

سعی کنید که درباره بروز احساساتتان صادق باشید، انجام این کار می تواند شما را از یک وضعیت بسیار استرس زا دور کند. زمان بیشتری را صرف مرتب سازی و سازماندهی کردن دنیای خود کنید. اینکار می تواند احساس خوبی به شما بدهد که چیزهایی که دیگر استفاده نمی کنید را رها کنید و دور بریزید.

عشق به موقع خواهد رسید تا شما را تسلی دهد و حال دلتان را خوب کند. لذت های قلبی و احساسی به شما وعده داده می شود.

ایده های خوبی برای داشتن ثروت خواهید داشت، سریعتر آنها را به مرحله اجرایی برسانید. خود را بیش از حد خودخواه نشان ندهید ، زیرا بعداً پشیمان خواهید شد.

روند منفی و فروپاشی خود را رها کنید، به افکار تیره تان بال و پر ندهید تا بتوانید مشکلاتتان را حل کنید. امروز، یک روز خوب برای اعتماد به الهامات درونیتان است.

فرصتی برای زوج های متعهد است تا به یادبیاورند چه چیزی از همه مهم تر است و به زندگیشان شور و عشق دهند.

متولدین آذر ماه

شما نیاز به یک دوست صمیمی و نزدیک و شنونده دارید، تا به حرفهایتان با دل و جان گوش دهد. ممکن است که یک بازی یا کار ناعادلانه شما را ناراحت کند، قبل از اینکه در این باره واکنش نشان دهید، ابتدا تمام حقایق را در نظر بگیرید.

با تضعیف روحیه و وارد کردن افکار منفی به ذهنتان شجاعت خود را برای حفظ آرزوها و رسیدن به اهداف تان از دست میدهید، سعی کنید که آنها را دور کنید و مثبت ها را جایگزین نمایید.

امروز ممکن است دچار برخی مشکلات و چالش های مالی شوید، که استرس را در محل کارتان چندین برابر کند، بهتر است که صبوری کنید و با توکل به خداوند برای حل آن اقدام نمایید، در این بین فقط فراموش نکنید که از افراد متخصص مشاوره بگیرید و از تجربیات آنها استفاده نمایید.

ممکن است که اعتماد به نفس شما نیاز به تقویت داشته باشد، تا بتوانید مانند همیشه کارها را به نحو احسنت مدیریت کنید.

هر چیزی که در رابطه با امور مالی و سرمایه گذاری و معاملات جدید برایتان اتفاق افتاد، را با دقت بررسی کنید و سپس انجامش دهید. این کار شما را از درگیری های مالی پیش بینی نشده دور نگه می دارد.

امروز هم مانند همیشه سعی بر رسیدگی به خود و سلامتیتان داشته باشید، که از همه چیز مهم تر خواهد بود.

متولدین دی ماه

بهترین استفاده از انرژی امروز این است که خود را وارد فعالیت های گروهی یا داوطلبانه کنید تا به شخص دیگری کمک کنید. تمام هوس هایتان را به فرزندان یا همسر خود را تحمل نکنید.

شاید امروز به اندازه کافی خوش شانس باشید، که منزلی را پیدا کنید که کاملاً مناسب شماست. باید سعی کنید محکم تر باشید و کارتان را درست انجام دهید. برخی از میگرن های شما ناشی از کار زیاد یا استرس و فشار است.

اگر در یک رابطه، ناراضی و یا مجرد هستید، به جای گوش دادن به حس مشترک خود، می توانید به تنهایی واکنش نشان دهید. و درباره کسی که مورد علاقتان است، بیشتر تحقیق و فکر کنید.

هیچ فردی نمی تواند مشکلات شما را حل کند، جز خود شما که باید از دل و جان چیزی را بخواهید. بر توسعه حس شخصی خود اعتماد کنید و اعتماد به نفس خودتان را بیشتر کنید.

شما خطر ابتلا به اضافه وزن را دارید، بیشتر مراقب خورد و خوراک و ورزش کردنتان باشید. در مسائل مربوط به مواد غذایی بسیار سختگیر باشید و مراقب چربی و شکر مصرفی خودتان باشید.

سعی نکنید با وسایل غیر قانونی کار خود را حل کنید:شما می توانید خود را در برابر عدالت ببینید.

متولدین بهمن ماه

شما عملاً هیچ مشکل بزرگی برای حل کردن ندارید و از این بابت باید خداوند را شکرگزار باشید. با امواج شانس در پول درآوردن سر و کار خواهید داشت.

در محل کار، تلاش های گذشته شما در نهایت ثمر می دهند، اما باید از خودتان در برابر مردم حسود دفاع کنید. در دوستی،پول زیادی از دست خواهید داد و چیزهای بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد.

اگر قبلاً برای یک ماجراجویی بزرگ پس انداز نکرده بودید، از امروز شروع کنید. اعتماد کنید که راهی برای مدیریت درآمد و بدهی های خود پیدا کنید به طوری که قبوضتان را پرداخت کنید. و بتوانید پس انداز نیز داشته باشید.

امروز حالت بسیار خوبی نخواهید داشت و سعی نخواهید کرد که آن را پنهان کنید و اطرافیانتان متوجه آن خواهد شد و نکرانتان هستند. بدون تردید از شر یک دردسر بزرگ خلاص می شوید.

متولدین اسفند ماه

به دست آوردن آنچه که می خواهید، می تواند تمام جذابیت و تخیل خود را به نمایش بگذارد و شما از آن لذت خواهید برد. اگر متاهل هستید، کشف برخی از ویژگی های شگفت انگیز همسرتان باعث میشود که بیش از پیش از او قدردانی کنید و باعث مستحکم تر شدن زندگیتان میشود.

باید مدتی پشت کار و تلاشتان را افزایش دهید تا به تمام وظایف حرفه ای ، مسئولیت های خانوادگی و پروژه های نیمه تمامتان رسیدگی کنید. هر چقدر نسبت به دیگران بخشش بیشتری داشته باشید، احساس شادی و خرسندی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

ممکن است که امروز در معرض محدودیت های مالی قرار بگیرید، اما با درایتی که بیش از این داشته اید و پس انداز ها و سرمایه گذاری های که از قبل داشته اید، مانع گسترش آن میشوید. یاد بگیرید که گاهی اوقات مسائل را رها کنید. بدین معنا که به هر مسئله ای دائما گره نخورید./نمناک