رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اچ‌پی از اولین لپ‌تاپ گیمینگ دو نمایشگری دنیا با پردازنده Core i9 رونمایی کرد

اچ‌پی از اولین لپ‌تاپ گیمینگ دو نمایشگری دنیا با پردازنده Core i9 رونمایی کرد لپ‌تاپ گیمینگ Omen X 2S از یک صفحه‌نمایش دوم ۶ اینچی در بالای صفحه‌کلید سود می‌برد. این نمایشگر دقت تصویری ۱۰۸۰p دارد و می‌تواند در مودها و کاربردهای مختلفی استفاده شود. نمایشگر دوم لپ‌تاپ گیمینگ اچ‌پی می‌تواند عملکرد CPU و GPU […]

اچ‌پی از اولین لپ‌تاپ گیمینگ دو نمایشگری دنیا با پردازنده Core i9 رونمایی کرد

لپ‌تاپ گیمینگ Omen X 2S از یک صفحه‌نمایش دوم ۶ اینچی در بالای صفحه‌کلید سود می‌برد. این نمایشگر دقت تصویری ۱۰۸۰p دارد و می‌تواند در مودها و کاربردهای مختلفی استفاده شود.

نمایشگر دوم لپ‌تاپ گیمینگ اچ‌پی می‌تواند عملکرد CPU و GPU را در حین بازی به گیمر نشان دهد. کاربرد دیگر این نمایشگر برای چت همزمان با بازی است. کم نیستند گیمرهایی که دوست دارند در حین بازی، با دوستان خود در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی چت کنند.

ولی شاید کاربرد اصلی نمایشگر دوم این لپ‌تاپ برای پخش بی‌درنگ و آیینه‌ای بخش‌هایی از بازی در نمایشگر بزرگ اصلی باشد. تصور کنید گیمر می‌خواهد نقشه بازی را در ابعادی بزرگ‌تر مشاهده کند.

گیمرهایی که عادت دارند همزمان با بازی، راهنماهای آن را در وب خوانده یا محتواهای دیگری را می‌خواندند هم می‌توانند مشتری جدیدترین لپ‌تاپ اچ‌پی باشند.

نمایشگر دوم ۶ اینچی لمسی است و اجازه می‌دهد کاربران نرم‌افزار Omen Command Center را روی آن اجرا کنند.