رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


بیش از ۳۰۰هزار طرفدار، برای بازسازی فصل هشتم امضاء جمع کرده‌اند!

بیش از ۳۰۰هزار طرفدار، برای بازسازی فصل هشتم امضاء جمع کرده‌اند! فصل هشتم بازی تاج و تخت مورد استقبال طرفداران قرار نگرفته. طرفداران از فیلمنامه‌ی این فصل راضی نیستند. بعضی از آن‌ها به قدری معترض هستند که دست به کار شده‌اند و نامه‌ا‌ی نوشته‌اند تا با جمع‌آوری امضاء درخواست بازسازی این فصل را داشته باشند. […]

بیش از ۳۰۰هزار طرفدار، برای بازسازی فصل هشتم امضاء جمع کرده‌اند!

فصل هشتم بازی تاج و تخت مورد استقبال طرفداران قرار نگرفته. طرفداران از فیلمنامه‌ی این فصل راضی نیستند. بعضی از آن‌ها به قدری معترض هستند که دست به کار شده‌اند و نامه‌ا‌ی نوشته‌اند تا با جمع‌آوری امضاء درخواست بازسازی این فصل را داشته باشند.

در حالی‌که بسیاری از نارضایتی‌ها به دلیل فیلمنامه‌ی ضعیف این فصل است، می‌توان دلیل آن را سرعت بالای پایان داستان دانست و اجبار در اتمام سریع آن. دو قسمت اول فصل هشتم مورد استقبال هواداران و منتقدین قرار گرفتند، اما قسمت سوم و چهارم انتقادات شدیدی در پی داشتند و با پخش قسمت پنجم این انتقادات به اوج خود رسید، طوری که در سایت راتن تومیتوز این قسمت تبدیل به ضعیف‌ترین قسمت کل سریال شد.

حالا طرفداران ناراضی تقاضایی در سایت Change نوشته‌اند و از HBO خواسته‌اند تا فصل هشتم را دوباره بسازد. متن این تقاضانامه این‌طور است:

«دیوید بنیوف و دن وایس ثابت کردند که اگر پشتوانه‌ای مانند کتاب نداشته باشند، نویسندگان ناامیدکننده‌ای هستند. این سریال سزاوار پایانی معقول بود. این تقاضای ما را قبول کنید و آن را عملی کن HBO.»

خب، این تقاضانامه حالا بیش از ۳۰۰هزار امضاء جمع کرده و به راحتی یک میلیون را رد خواهد کرد. با توجه به خلاصه‌ای که از فیلمنامه‌ی قسمت پایانی لو رفته و واکنشی که طرفداران به آن داشته‌اند، مشخص است که بعد از پخش قسمت آخر، تعداد امضاء‌ها بیشتر هم خواهد شد.

لینک این تقاضانامه: bit.ly/2YySD5n