رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پاول دوروف، موسس پیام‌رسان تلگرام، می‌گوید با توجه به روندی که واتس‌اپ طی کرده، این پیام‌رسان در عمر ده‌ساله‌اش حتی یک روز هم امن نبوده است.

پاول دوروف، موسس پیام‌رسان تلگرام، می‌گوید با توجه به روندی که واتس‌اپ طی کرده، این پیام‌رسان در عمر ده‌ساله‌اش حتی یک روز هم امن نبوده است. ?دوروف در نوشته‌ای که در سرویس انتشار محتوای تلگراف منتشر کرد، امنیت پیام‌رسان واتس‌اپ را تبلیغاتی و ناکارآمد دانسته است. ?در روزهای گذشته، مشخص شد که هفته‌هاست وجود حفره‌ای […]

پاول دوروف، موسس پیام‌رسان تلگرام، می‌گوید با توجه به روندی که واتس‌اپ طی کرده، این پیام‌رسان در عمر ده‌ساله‌اش حتی یک روز هم امن نبوده است.

?دوروف در نوشته‌ای که در سرویس انتشار محتوای تلگراف منتشر کرد، امنیت پیام‌رسان واتس‌اپ را تبلیغاتی و ناکارآمد دانسته است.

?در روزهای گذشته، مشخص شد که هفته‌هاست وجود حفره‌ای امنیتی در بخش تماس صوتی اپلیکیشن واتس‌اپ این امکان را به حمله‌کننده‌ها داده است که یک جاسوس‌افزار اسراییلی را روی گوشی نصب کنند.

?پاول دوروف همین نقص امنیتی را کافی دانسته است تا در نوشته خود به واتس‌اپ حمله کند و خوانندگان را از ادامه استفاده از این اپلیکیشن به‌شدت نهی کرده است.

?پاول دوروف گفته هر بار تیم واتس‌اپ یک مشکل امنیتی اپلیکیشنش را رفع کرده‌ است، یک ایراد تازه در جایی دیگر از سرویس یا اپلیکیشن آن‌ها ظهور کرده است. به گفته دوروف، واتس‌اپ همچون یک در پشتی راحت برای هکرهاست که هر زمان بخواهند برای جاسوسی یا سوءاستفاده از داده‌های افراد، به تلفن هوشمندی که این پیام‌رسان روی آن نصب است وارد می‌شوند.