رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ماشین الکتریکی سریع‌ترین مرد جهان و شریک ایرانی-آمریکایی

ماشین الکتریکی سریع‌ترین مرد جهان و شریک ایرانی-آمریکایی یوسین‌بولت، سریع‌ترین مرد جهان و صاحب ۹ مدال المپیک، در پاریس از یک ماشین الکتریکی رونمایی کرد. بولت نانو (Bolt Nano) را شرکتی به نام “بولت موبیلیتی‌”ساخته که اولین سرمایه‌گذاری تجاری دونده جاماییکایی است. همراه با او شروین پیشه‌ور، کارآفرین و سرمایه‌گذار ایرانی-آمریکایی هم از دیگر سرمایه‌گذاران […]

ماشین الکتریکی سریع‌ترین مرد جهان و شریک ایرانی-آمریکایی

یوسین‌بولت، سریع‌ترین مرد جهان و صاحب ۹ مدال المپیک، در پاریس از یک ماشین الکتریکی رونمایی کرد.

بولت نانو (Bolt Nano) را شرکتی به نام “بولت موبیلیتی‌”ساخته که اولین سرمایه‌گذاری تجاری دونده جاماییکایی است. همراه با او شروین پیشه‌ور، کارآفرین و سرمایه‌گذار ایرانی-آمریکایی هم از دیگر سرمایه‌گذاران شرکت است

شروین پیشه‌ور در مراسم رونمایی نانو گفت که این ماشین الکتریکی برای رفت و آمد در مسافت حدود ۲۴ کیلومتر در مرکز شهر طراحی شده و راه حلی برای ترافیک و آلودگی محیط زیست است.

نانو برای دو سرنشین جا دارد و می‌توان باتری مصرف شده آن را با یک باتری شارژ شده عوض کرد. سرنشین دوم پشت سر راننده می‌نشیند و به همین دلیل ماشین بسیار باریک است. نانو آنقدر کوچک است که چهار دستگاه آن را می‌توان به صورت طولی در جای پارک یک ماشین معمولی پارک کرد.

بولت نانو سال آینده با قیمت ۹ هزار و ۹۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند با پرداخت ۹۹۹ دلار از الان برای خرید این ماشین ثبت نام کنند.