رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


بیانیه رسمی هواوی بعد از تحریم گوگل

همانطور که از اخبار منتشر شده در ساعات گذشته مطلع شدیم، در پی نگرانی های آمریکا ار جاسوسی چینی ها با تجهیزات هواوی و نقض برخی از قوانین، به دستور کاخ سفید و دونالد ترامپ، تحریم های جدیدی برای کمپانی هواوی در نظر گرفته شده است که یکی از مهمترین آن ها، پایان همکاری گوگل […]

همانطور که از اخبار منتشر شده در ساعات گذشته مطلع شدیم، در پی نگرانی های آمریکا ار جاسوسی چینی ها با تجهیزات هواوی و نقض برخی از قوانین، به دستور کاخ سفید و دونالد ترامپ، تحریم های جدیدی برای کمپانی هواوی در نظر گرفته شده است که یکی از مهمترین آن ها، پایان همکاری گوگل با چینی ها است.

در پی انتشار این اخبار، گوگل اعلام کرد که در پی بررسی تصمیمات نهایی خود می باشد و در حال حاضر جزئیات زیادی از تصمیم آن ها در اختیار نمی باشد. با این وجود، پایان همکاری گوگل با هواوی، مشکل جدی برای فروش گوشی های Huawei در بازار خارج از چین را به همراه خواهد داشت و همچنین گوشی های این کمپانی، بروزرسانی های اندروید را دریافت نخواهند کرد. همچنین گفته می شود که گوشی های آتی این کمپانی، از دریافت سرویس های سخت افزاری، نرم افزاری و فنی توسط گوگل، عاجز خواهند بود و سرویس هایی چون پلی استور، جیمیل و یوتیوب نیز برای آن ها در دسترس نخواهد بود.

 

 

هواوی به نوبه خود سریعا اعلام کرده است که هیچ اتفاق بدی در انتظار گوشی های مصرف کنندگان فعلی و همچنین گوشی های ذخیره شده در انبار ها نمی باشد و از این بابت نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت. در ادامه می توانید بینایه متنی هواوی را مشاهده نمایید:

Huawei سهم قابل توجهی در توسعه و رشد اندروید به صورت جهانی داشته است و به عنوان یکی از اصلی ترین شرکای تجاری اندروید، همکاری نزدیک ما با پلتفرم Open Source آن ها باعث توسعه اکوسیستمی مطابق با منافع مصرف کنندگان و صنعت شده است. هواوی همچنان به ارائه بروزرسانی های امنیتی و سرویس ها برای گوشی های Huawei و Honor ادامه خواهد داد که شامل گوشی های فروخته شده و گوشی های موجود در انبار ها می باشد.

ما همچنان به فعالیت خود برای توسعه اکوسیستم نرم افزاری ایمن و پایدار جهت دستیابی به بهترین تجربه کاربری ادامه خواهیم داد.

حرکت اخیر دولت آمریکا، یک جنگ آشکار اقتصادی با دولت چین است و کمپانی هواوی یکی از بزرگترین گروگان های این جنگ اقتصادی به شمار می آید.

گذشته از این موارد، گوشی های هواوی رضایت کاربران زیادی را در سراسر دنیا به دنبال داشته و آمار و ارقام های اخیر نشان می دهد که این کمپانی در حال حاضر به عنوان دوین شرکت بزرگ تولید کننده تلفن هوشمند در دنیا به شمار می آید. همچنین مسئولین هواوی مدعی شده اند که هیچ قانونی توسط آن ها نقض نشده و به دنبال گزینه های مختلف برای رفع مشکلات هستند.

توئیت رسمی حساب کاربری اندروید:

برای پاسخ به سوالات کاربران گوشی های هواوی در رابطه با اقدامات ما با توجه به تصمیمات ایالات متحده آمریکا: ما به شما اطمینان می دهیم که با تمام شرایط مورد نیار دولت آمریکا، موافق هستیم و سرویس هایی نظیر گوگل پلی و Google Play Protect روی گوشی های فعلی Huawei به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

د.