رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


در آپدیت جدید تلگرام ، دو ویژگی اضافه شده که برخی کاربران درباره چگونگی استفاده از آنها می‌پرسند

در آپدیت جدید تلگرام ، دو ویژگی اضافه شده که برخی کاربران درباره چگونگی استفاده از آنها می‌پرسند ? انتقال مالکیت کانال/گروه به شخص دیگر برای این کار کافی است آن شخص را ادمین کنید و سپس تمامی دسترسی (Permission) ها را برای او فعال کنید تا گزینه انتقال ظاهر شود. برای انتقال، تلگرام از […]

در آپدیت جدید تلگرام ، دو ویژگی اضافه شده که برخی کاربران درباره چگونگی استفاده از آنها می‌پرسند

? انتقال مالکیت کانال/گروه به شخص دیگر
برای این کار کافی است آن شخص را ادمین کنید و سپس تمامی دسترسی (Permission) ها را برای او فعال کنید تا گزینه انتقال ظاهر شود. برای انتقال، تلگرام از شما رمز دوم را در همانجا سوال می‌کند و انتقال بلافاصله انجام می‌شود.

? قابلیت یافتن/ایجاد گروه/شخص بر اساس موقعیت جغرافیایی
در آپدیت جدید شما می‌توانید شخص یا گروه‌ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی نزدیک به خودتان پیدا کنید. برای این کار کافی است به قسمت مخاطبین (Contacts) در منوی تلگرام (فقط گوشی نه دسکتاپ) رفته و گزینه Nearby را ببینید…

اما ایجاد گروه‌های مکانی چطور؟
از همین قسمتی که گفتیم، شما می‌توانید گروه مبتنی بر موقعیت جغرافیایی ایجاد کنید. دقت کنید که فرق این گروه‌ها با گروه‌های عمومی/خصوصی که پیش از این بود این است که گروه مبتنی بر لوکیشن می‌تواند یک گروه خصوصی باشد اما مثل گروه عمومی قابلیت پیدا شدن و پیوستن برای همه فراهم است.
همچنین دقت کنید در صورتی که گروهی را برای مکانی خاص ایجاد کنید اما کاربرانی که آن گروه را بعدا می‌بینند، آن گروه را با فشردن دکمه‌ی بالای آن، بی‌ربط به آن مکان اعلام کنند، شما قابلیت ایجاد گروه مکان‌دار را از دست خواهید داد!

آیا می‌توانم گروهای که از قبل داشتم را مکان‌دار! کنم؟
خیر. در حال حاضر چنین امکانی نیست

چرا در قسمت Nearby چندین گروه برایم نشان می‌دهد اما اشخاص را خالی نشان می‌دهد؟!
تلگرام برای گروه‌های نزدیک، شعاع چندکیلومتری را جستجو می‌کند اما برای یافتن اشخاص نزدیک، شعاع چندمتری را. لذا خالی‌بودن لیست افراد نزدیک به معنای این است که کسی در فضای اطراف شما تلگرام با لوکیشن روشن وجود ندارد.