رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


طراحی زشت آیفون‌های ۱۱ تایید شد: دوربین سه‌گانه مربعی بیرون زده از بدنه و وزن و ضخامت بیشتر

طراحی زشت آیفون‌های ۱۱ تایید شد: دوربین سه‌گانه مربعی بیرون زده از بدنه و وزن و ضخامت بیشتر در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره طراحی آیفون ۱۱ و به ویژه بخش دوربین اصلی آن شنیده شد. رندرهای مختلفی از سوی کاربران مشهور فضای مجازی انتشار یافت و برخی منابع این طراحی‌ها را تایید می‌کردند. حالا […]

طراحی زشت آیفون‌های ۱۱ تایید شد: دوربین سه‌گانه مربعی بیرون زده از بدنه و وزن و ضخامت بیشتر

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره طراحی آیفون ۱۱ و به ویژه بخش دوربین اصلی آن شنیده شد. رندرهای مختلفی از سوی کاربران مشهور فضای مجازی انتشار یافت و برخی منابع این طراحی‌ها را تایید می‌کردند.

حالا اواخر هفته پیش رندری از قاب آیفون ۱۱ منتشر شد که تقریبا تایید می‌کرد این طراحی‌ها درست هستند و امروز «فلیپ کوروی»، کاربر بسیار معروف و محبوب در شبکه اجتماعی یوتیوب موفق به خرید کیس آیفون ۱۱ شده است که باز هم نشان می‌دهد رندرهای پیشین واقعیت دارند.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید؛ اپل از دوربین سه لنزه و دو لنزه برای آیفون‌های ۱۱ استفاده کرده است. در آیفون ۱۱ و ۱۱ مکس از چینش مربعی برای لنزها و فلاشر استفاده شده است و بخش اصلی دوربین دارای برآمدگی است.

کیس‌های منتشر شده برای آیفون ۱۱ نشان می‌دهند از دکمه قطع صدا استفاده شده است که برعکس گذشته به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند. طراحی این کلید هم از حالت مستطیلی به حالت دایره‌ای تغییر پیدا کرد