رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


یک مطالعه نشان می‌دهد اینفلوئنسرها دیگر نمی‌توانند مانند گذشته تاثیرگذار باشند و در حال از دست دادن محبوبیت‌اند

یک مطالعه نشان می‌دهد اینفلوئنسرها دیگر نمی‌توانند مانند گذشته تاثیرگذار باشند و در حال از دست دادن محبوبیت‌اند یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد میزان استقبال کاربران شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام از پست‌های sponsored کاهش پیدا کرده است. یعنی اینفلوئنسرها دارند محبوبیت و تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهند یا حداقل مانند گذشته اثرگذار نیستند. این مطالعه […]

یک مطالعه نشان می‌دهد اینفلوئنسرها دیگر نمی‌توانند مانند گذشته تاثیرگذار باشند و در حال از دست دادن محبوبیت‌اند

یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد میزان استقبال کاربران شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام از پست‌های sponsored کاهش پیدا کرده است. یعنی اینفلوئنسرها دارند محبوبیت و تاثیرگذاری خود را از دست می‌دهند یا حداقل مانند گذشته اثرگذار نیستند.

این مطالعه توسط موسسه تحقیقاتی Mobile Marketer در سال ۲۰۱۹ انجام شده است. این موسسه با بررسی تعداد لایک‌ها به نسبت تعداد فالورها (Engagement) به این نتیجه رسیده است.

طبق این تحقیق، در سال ۲۰۱۹ نرخ تعداد لایک‌ها به فالورها ۲.۴ درصد شده است در حالی‌که ۳ سال پیش این نرخ ۴ درصد بود. تنها این نرخ در سال ۲۰۱۹ با کاهش مواجه نشده است و پارامتر Engagement rates نیز کاهش یافته است.

به عنوان مثال، اینفلوئنسرهای مسافرتی به طور طبیعی دارای بالاترین نرخ Engagement بوده است. در سال ۲۰۱۹، این نرخ به ۴.۵ درصد رسیده است در حالی‌که در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۸ درصد بود.