کشور

وجود “روغن پالم” در روغن‌های سرخ‌کردنی موجود در بازار/ تبلیغات اغواگرانه روغن در تلویزیون

وجود “روغن پالم” در روغن‌های سرخ‌کردنی موجود در بازار/ تبلیغات اغواگرانه روغن در تلویزیون

عضو انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای:
?مشکلی که در روغن‌های سرخ‌کردنی موجود در بازار کشورمان وجود دارد، مقدار بیشتر روغن سویا نسبت به روغن پالم در فرمولاسیون روغن‌های سرخ کردنی است.

?امروزه شاهد تبلیغ روغن‌های سرخ کردنی بدون پالم هستیم در حالیکه وجود روغن پالم در روغن‌های سرخ کردنی در صورتی که از فرمولاسیون صحیحی برخوردار باشند بهتر از روغن‌هایی با مقاومت حرارتی پایین است./تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا