رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه کارهای امروز نیاز به تشویق و آرامش ذهن دارند. کمی دور خودتان را خلوت کنید و با تمرکز بیشتر به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. آیا مایلید بدانید که احساس اطرافیان نسبت به شما چیست و درباره شما چه فکری می کنند؟ بهتر است که امروز این افکار را از خودتان دور […]

متولدین فروردین ماه

کارهای امروز نیاز به تشویق و آرامش ذهن دارند. کمی دور خودتان را خلوت کنید و با تمرکز بیشتر به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. آیا مایلید بدانید که احساس اطرافیان نسبت به شما چیست و درباره شما چه فکری می کنند؟ بهتر است که امروز این افکار را از خودتان دور کنید و کمی بیشتر ذهن خود را معطوف به خودتان کنید. افکار و نظرات دیگران تنها باعث انرژی منفی و عقب ماندن در کارها می باشد. بهتر است که امروز کمی به انجام فعالیت های جدید بپردازید. مثلا می توانید یک ورزش جدید را شروع کنید. تغییرات در زندگی حال شما را روبراه می کند. شاید متوجه شوید که شخصی پشت سرتان بدگویی کرده است. بهتر است که واکنش تندی نشان ندهید و از این کار او چشم پوشی کنید. رفتارهای تند باعث پشیمانی شما خواهد شد.

متولدین اردیبهشت ماه

انرژی امروزی شما باعث می شود که تمرکز و انگیزه بیشتری برای انجام کارهایتان داشته باشید. کمی توجهِ بیش از حدِ خود را از جزئیات بردارید. با این کار عصبی تر می شوید. نسبت به انسان های اطراف خود کمی بیشتر منعطف رفتار کنید. شاید افرادی خیر شما را بخواهند اما نتوانند آنگونه که شما مایلید این را نشان دهند. مراقبت لحن تند خود در مکالمه با دوستان باشید. دوستی های شما کمی دچار فراز و نشیب می شود و ممکن است در همین شرایط چند نفر از آنها را از دست بدهید. گاهی اوقات نسبت به سلامت خود بی اهمیت هستید. بهتر است که روتین سالم را وارد زندگی خود کنید.

متولدین خرداد ماه

پروژه های خدماتی کمی امروز دچار مشکل می شود و باعث می شود که نگاه شما کمی عمیق تر از قبل باشد. شاید امروز دلتان بخواهد کمی هیجان را وارد زندگی کنید تا از این یکنواختی و کسلی خارج شوید. امروز بهترین زمان برای تجربه کارهای جدید است. کمی بیشتر خلاقیت خود را به کار بگیرید و سعی کنید که ارتباطات خود را با افراد متخصص بیشتر کنید. دوستان و خانواده شما به صحبت و مشورت با شما نیاز دارند. بهتر است که آن ها را دریابید و توجه خود را از آنها دریغ نکنید. برای تخصص یافتن در حیطه کاری از خرج کردن نترسید و مطمئن باشید که با تخصص بیشتر، شرایط بهتری خواهید داشت.

متولدین تیر ماه

چالش های امروز شما باعث شده که کمی محدودیت ها به زندگی تان اضافه شود. اگر فکر می کنید که ارزوهایتان به تعویق افتاده، بهتر است که کمی صبوری به خرج دهید. امروز روز رسیدن به هدف نیست. کمی به زمان نیاز دارید. شاید بیش از حد نسبت به حرف ها و رفتار اطرافیان حساس شده باشید. بهتر است که کمی خودتان را از آنها دور کنید تا آرامش شما دوباره برگردد. انجام ورزش هایی مثل یوگا کمی ذهنتان را آرام می کند و باعث می شود که از دغدغه ها رهایی پیدا کنید. افراد مجرد در این ماه در موقعیت ازدواج قرار خواهند گرفت. بهتر است که دقت کافی را به کار بگیرید و عجله نکنید.

متولدین مرداد ماه

امروز روزی است که احساس فوق العاده ای در شما جریان پیدا کرده است. از لحاظ احساسی در حالت بالای رمانتیک به سر می برید. کافی است که انعطاف خود را افزایش دهید تا بتوانید عشق بیشتری را وارد زندگی کنید. اگر فرزند دارید، باید کمی بیشتر مراقب رفتارهای آنها باشید. امروز باید کمی به منزل برسید و دکوراسیون را طوری تغییر دهید که بیشترین انرژی را به شما بدهد. فعالیت های اقتصادی و پروژه های قراردادی نیاز به هوش مالی بالا دارند. اگر این هوش را در خودتان سراغ ندارید، بهتر است که با افراد متخصص مشورت کنید. احساس آرامش می تواند اهداف خوبی را در ذهنتان ایجاد کند. سعی کنید که با افراد خانواده اوقات بیشتری را سپری کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز حس مثبت به قدری در شما جریان دارد که می توانید از اتفاقات بسیار کوچک نیز لذت ببرید. مثلا یکی از همین لذت ها می تواند خوردن قهوه با دوستانتان در کافی شاپ باشد. امروز روز شادی را خواهید داشت. رضایت شغلی بیش از هر روز دیگری در درون شما وجود دارد. با افرادی ارتباط برقرار کنید که کمالگرا هستند و دوست دارند در هر کاری رتبه اول را داشته باشند. خودتان را دست کم نگیرید و فکر نکنید که نمی توانید شریک عشقی خوبی برای افراد باشید. خانواده و دوستان خود را به منزل دعوت کنید و برنامه سفر را با آنها بچینید. روزهای کمی در زندگی هستند که ممکن است از همه طرف حس خوب و خوشحالی به شما تزریق شود. پس امروز را از دست ندهید.

متولدین مهر ماه

امروز کارهایی را انجام خواهید داد که هیچ وقت فکر نمی کردید که به تنهایی قادر به انجام دادن آنها باشید. شرایط امروز به حد کافی بر وفق مراد است. از داشته هایتان لذت ببرید و برای نداشته ها تلاش کنید. کمی با خدا بیش از قبل ارتباط برقرار کنید و. برای آرامش ذهنی، کلاس هایی مثل یوگا را انتخاب کنید. دست های کمک دیگران به سمت شما دراز است. آنها شما را تشویق می کنند و با خودشان به بالا می کشند. اگر کمی بیشتر پیگیری کنید، شغل ها و شرایط کاری بیشتر و بهتری را پیدا خواهید کرد. قدردان کادوهایی باشید که از سمت دیگران به شما هدیه داده می شود.

متولدین آبان ماه

انرژی شما باعث خوشبینی و اعتماد بنفس در شما شده است. این احساس خوشی و سرزندگی می تواند طرز فکر شما را نیز تغییر دهد و باعث شود که ارتباطات اجتماعی خود را بیش از قبل تقویت کنید. شما در انجام بازی های تیمی بسیار شریک خوبی هستید. به ایده ها و احساسات دیگران با دقت گوش دهید و سعی کنید تا جایی که منافع خودتان در خطر نمی افتد، به آنها کمک کنید. شخصی در اطراف شماست که به کمک شما بیش از همه نیاز دارد. بهتر است که او را دریابید. از جر و بحث های به وجود آمده در خانه کنار بکشید و اجازه ندهید که فکرتان درگیر این مسائل شود.

متولدین آذر ماه

امروز اگر از استعدادها و توانایی های خود استفاده کنید، می توانید در جمع بدرخشید و خودتان را نشان دهید. استفاده از این مهارت ها می تواند شرایط کاری بهتری را نیز برایتان به وجود بیاورد. در مواجهه با جالش های زندگی کمی صبورتر از قبل باشید. با اعتمادبنفس قدم بردارید. اعتماد بنفس باعث می شود که دیگرلن بیش از همیشه روی استعدادهای شما حساب کنند. ققبل از خر تصمیم گیری با دقت به آینده آن فکر کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده به شما آسیب بزند. یک رهبر خوب و واقعی باید بیش از همه قابل اعتماد و حمایتگر افراد ضعیف باشد.

متولدین دی ماه

امروز باید کمی بیشتر به حرف و نصیحت های خانواده گوش دهید. طبیعی است که تجربه شما از آنها کم تر است، پس نباید توقع داشته باشید که تمام تصمیم هایتان منطقی و قانع کننده باشد. خبر خوبی به دستتان خواهد رسید که هم شما و هم اطرافیانتان را شاد خواهد کرد. سعی کنید که هدف خود را دنبل کنید و از مشکلات و سختی ها نهراسید. آینده شما بسیار روشن است. در مورد ازدواج عجله نکنید. بیش از حد به طرف مقابل اعتماد کرده اید. سعی کنید که بیش از حد از خود گذشتگی را در همان اول رابطه نشان ندهید. اگر متاهل هستید، به همسرتان بیشتر توجه کنید .

متولدین بهمن ماه

امروز شرایط خوبی برای لزدواج سر راهتان قرار می گیرد. اما رفتار شما کمی زننده خواهد بود و باعث رنجش این فرد از شما می شود. کمی بیشتر به رفتار خود با آدم های اطراف دقت کنید و از جایگاه قدرت با آنها صحبت نکنید. خانواده دوستی شما تحسین همگان را برمی انگیزد. در حفظ این خصلت خوب کوشا باشید. افراد سیگاری می توانند امروز را بهترین روز برای ترک سیگار بدانند. بهتر است که کلا روتین سلامتی خود را تغییر دهید و رفتارهای سالم تر مثل رژیم سبک و ورزش را وارد زندگی خود کنید.

متولدین اسفند ماه

بیش از حد خودتان را درگیر کار نکنید. کمی استراحت باعث می شود که انرژی و انگیزه شما برای ادامه بیش از قبل شود. شما ارزش هایی دارید که فارغ از توانایی های شما در کار می باشد. کمی به آن ارزش های درونی خود توجه کنید و آنها را کوچک نشمارید. امروز در خرج کردن پولتان دقت داشته باشید و پولی خرج نکنید که در آینده قادر به جبران آن نباشید. یک نگاه به سنت جلو و آینده می تواند موفقیت را برای شما رقم بزند. از مواجهه با سختی ها و مشکلات زندگی بیم نداشته باشید. امروز را اصلا اقدام به قرض گرفتن یا قرض دادن پول نکنید. زیرا در هر دو مورد ضرر خواهید کرد. با کسی آشنا خواهید شد که دد آینده شما تاثیرگزار است. پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید./نمناک