رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید اما باید صبور باشد وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه […]

متولدین فروردین ماه

شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید اما باید صبور باشد وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد.

تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید.

وقتی که می خواهید در مورد اهدافتان صحبت کنید مشکلی برایتان به وجود می آید، برای اینکه شما فهمیده اید که جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی که می خواهید نمی رساند.

شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید.

در محل کار ممکن است اشتباهاتی داشته باشید ، اما هنوز باید خوشبین بود و بدانید که هر مشکلی راه حل خود را دارد و باید در مورد حل آن بارها و بارها فکر کنید.

انرژی تان را بر روی موقعیت های اقتصادی متمرکز کنید و محل هایی که برایتان ایجاد مشکل میکنند را شناسایی کنید و کمتر در آن جا حضور داشته باشید.

متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است این روز ها مسئله ای در محل کارتان خاتمه پیدا کند؛ بر خلاف ظاهر این اتفاق ماهیت ان برای شما خوب خواهد بود و لذت های زیادی را برایتان به وجود می آورد.

پرحرفی و صمیمی بودن شما الگویی برای خانواده و دوستان تان است.

به زودی تمام محدودیت هایی که زندگی بر شما تحمیل کرده است، ناگهان ناپدید خواهد شد.

در حال حاضر از افراد زندگی خود قدردانی کنید.

از توهات در امور کاری و خانوادگی دوری کنید.

میل به درخشیدنتان می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

ایمان به نزدیکترین و عزیزترین تان داشته باشید:شما نباید از بودن با آن پشیمان شوید.

شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید.

متولدین خرداد ماه

به زودی بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس خوبی خواهید داشت .

به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد و گول ظاهر چیزی را نخورید .

اگر صاحب فرزند هستید, بیش از حد حس مالکیت روی او نداشته باشید و به آن ها استقلال خاصی اعطا کنید, حتی اگر این امر مستلزم نظارت دقیق باشد.

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می دهید اما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی باشد،

باید مراقب منفعت هایی که به دست می آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید.

صبر شما در تمام کارهایی که انجام می دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است.

امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید.

متولدین تیر ماه

مهارت های مشکل را تمرین کنید، از آنها چیزهای جدید بیاموزید.

دردی قدیمی ممکن است که التیام پیدا می کند، وقتی که مایل هستید صادقانه با احساسات خود روبرو شوید. خستگی, مشکلات تنفسی و دردهای شکمی ممکن است مزاحم شما شوند. مراقب کیفیت غذا و خواب خود باشید.

بدون خالی کردن حساب بانکی خود، در زیبا کردن خانه تان تردید نکنید.

شما قادر خواهید بود که دقیقاً ریسک های مالی را ارزیابی کنیدتا به نفع شما شوند.

مان مناسبی برای برنامه ریزی برای یک تعطیلات کوتاه یا یک سفر رمانتیک است. اگر کسی را دوست دارید, احساسات واقعی خود را مشخص کنید. این می تواند تاثیر قدرتمندی داشته باشد, چون شما معمولاً خیلی کم حرف هستید.

آینده ی فرزندان تان مهمتر از هر چیز دیگری است. تمام تلاش خود را می کنید، محیطی آرام در خانه داشته باشید. به تحصیلات فرزندان تان اهمیت زیادی می دهید

متولدین مرداد ماه

شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید.

امروز ظاهرا شریک کاریتان و یا دوست صمیمی تان در تلاشهای سخت زیاد شما را همراهی نمی کند.

شغل شما سازنده خواهد بود و ممکن است از مزایای جدیدی بهره مند شوید.

مکن است مشکلات جدی در ارتباط با خانواده خود داشته باشید، سعی نکنید همیشه آخرین کلمه را بگویید. جو بسیار مطلوب امروز برای تجدید حالت فیزیکی یا روانی، ورزش و نیز شرکت در فعالیت های فرهنگی مناسب است.

تفاق ها و موقعیت های بی نظیری به شما لبخند خواهد زد، این شانس ساده و عادی نخواهد بود, اما کسی که گستاخ باشد, شما را ساکت خواهد کرد.

سعی نکنید با وسایل غیر قانونی کار خود را حل کنید:شما می توانید خود را در برابر عدالت ببینید.

شما مطمئناً آگاهی ها زیادی خواهید داشت و عمیقاً در مورد زندگی، احساسات، انتخاب ها و نگرش های خود فکر خواهید کرد.

متولدین شهریور ماه

بلند حرف بزنید و بگویید چه فکری می کنید.

جو آزاد امروز برای شرکت در چالش ها مساعد خواهد بود.

اگر در مورد یک موضوع ایده ها و طرح هایی دارید، به طور غریزی خواهید دانست که چگونه به آن عادت کنید تا زحمت خاصی برای او بکشید.

امور کسب وکارتان بدون مشکل خواهد بود، بنابراین اکنون ممکن است که روند کار خود را کم کنید و فعالیت های ثانویه را حل کنید.

اگر احساس کردید که توسط یک فرد جذاب فریب داده شدید, باید انتقام خود را به شیوه ای مناسب بگیرید.

استعدادتان به شما در حل مشکلات عملی در زندگی حرفه ای کمک می کند. آفرین! از وعده های خوبی که امروز برای شما مناسب است، آگاه باشید و نهایت استفاده را کنید.

متولدین مهر ماه

روابطی را با اشخاص نزدیکتان برقرار می کنید و همه چیز بهتر خواهد شد. سعی کنید خشم و ذهن انتقادی خود را کنترل کنید.

انرژی گسترده ای برای بیرون گرا بودن از نظر اجتماعی ایده آل است. این می تواند بهانه ای عالی برای نشان دادن عشق به معشوقتان باشد.

امروز شما می توانید خیلی دلسوز باشید.دوستان و همکاران اشتیاق شما را درک خواهند کرد.

اگر می خواهید از پروژه های مختلف خود سود ببرید, بدون تاخیر اقدام کنید.

اگر احساس کمبود می کنید، چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید؟ یک تغییر ساده در عاداتتان می تواند تفاوت بزرگی در ظاهر و احساس شما ایجاد کند.

انرژی امروزتان برای شروع ارتباطتان مناسب است.

رابطه ای متعهد می تواند به طور خاص نزدیک و مثبت باشد.

انرژی امروز عقل و خرد را برایتان به ارمغان می آورد. افراد عجول ممکن است که عصبانی به نظر برسند، اما شما به انرژی آن ها نیاز دارید.

متولدین آبان ماه

اگر قرار ملاقات دارید، رویدادهای امشب می توانند باعث ایجاد هیجان رمانتیک شوند.

شما در پیدا کردن تعادل بین زندگی خانوادگی و تعهدات حرفه ای خود موفق خواهید شداما باید از هزینه های گزاف و عملیات های مالی خطرناک اجتناب کنید.

از تغییرات سریع حالت روحی خود آگاه باشید که نه تنها برای خودتان، بلکه برای نزدیکان و عزیزانتان نیز گیج کننده است!

صبور باشید و از افراد درخواست هایی کنید. از دخالت در درگیری هایی که پیرامون شما ایجاد خواهند شد، خودداری کنید.

شاید شما رویاها و خیالات غیر قابل کنترلی داشته باشید که روح تان را سیراب می کنند، اما باید موقتا آنها کنار بگذارید تا بتوانید به موضوعات مهم تر رسیدگی کنید.

امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید.

تمرکز شما امروز روی انجام دادن کارهایی است که قبلا قول آنها را داده بودید و ممکن است به سختی کار کنید تا جاییکه باعث شوید سهوا دوستان تان را نادیده بگیرید

متولدین آذر ماه

شما امروز می توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!!

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی خجالت نمی کشید.

شما می توانید لحظات بسیار خوشایندی را داشته باشید، موفقیت هایی را به دست می آورید و ناراحتی های فعلی زندگی را بهتر تحمل می کنید.

زندگی عشقی شما پایدار و رضایت بخش خواهد بود. روابط دوستی شما تحت شرایط عالی رشد خواهد کرد. شما نسبت به همیشه نسبت به فرزندانتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید داشت.

شما توصیه های خوبی می دهید و به عنوان یک الگو برای خانواده و دوستان هستید.

به نظر می رسد که اکنون نوبت شماست که با سخاوتتان سود ببرید؛ در یک معامله خطرناک و پر از ریسک وارد نشوید.

متولدین دی ماه

امروز لحظه ای خواهد بود که همه چیز را امتحان کنید تا با افراد نزدیک خود آشتی کنید.

با این حال، اگر کسی به شما کمک می کند، کمی صبر کنید تا باورش کنید و نسبت به همه بدبین نباشید.

شما کارهایتان را صراحتاً انجام خواهید داد و معاملات مالی مفیدی انجام می دهید. دیگران را به سمت ایده های خود هل ندهید و تلقین نکنید.

نگذارید نظرات بی فکرانه شما را اذیت کند. امروز لحظه ایده آل برای پرداختن به یک موضوع مهم تجاری, امضای قرارداد, جستجو و یا انتخاب کردن است.

شما می توانید شنونده خوبی باشید و ممکن است انرژی در مشکلات و نگرانی های دوستان دخیل باشد.

این بار دوستانتان از شما پشتیبانی می کنند؛ خودتان دوست خوبی باشید.

واقع بین باشید که بدین ترتیب کسب وکار خود را به خوبی مدیریت خواهید کرد؛ به خاطر این عملیات ماهرانه و سرمایه گذاری های ایمن، قادر به بهبود موقعیت مادی تان خواهید بود.

تحول مهم زندگی حرفه ای یا موقعیت اجتماعی خود را تغییر دهید; خود را با لطف تغییرات وفق دهید.

متولدین بهمن ماه

شما فردی هستید که به تازگی تصمیمات تان را در دقیقه نود می گیرید و اگر قرار باشد در رابطه با موضوعی تصمیم بگیرید، این تصمیم را نمی گیرید تا آن که از طرف دیگران بر شما اجباری واقع شود.

امروز روزی است که شما در برابر تمامی مشکلات تان باید بایستید و با آنها مبارزه کنید زیرا اگر حالا به مبارزه برنخیزید سست می شوید و دیگر توان جنگیدن را نخواهید داشت.

شما سعی دارید در برابر اتفاقاتی که برایتان پیش می آید سکوت کنید و واکنشی انجام ندهی و به همین دلیل کمی از دیگران حتی از شخصی که شما را دوست دارد نیز فاصله گرفته اید.

با وجود اینکه این روزها درباره تعطیلات آینده فکرمی کنید، کمبود وقت یا پول باعث می شود که از برنامه هایی که برای خود در نظر گرفته بودید صرف نظر کنید.

ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید.

متولدین اسفند ماه

انرژی و تمرکز امروز شما پراکنده است.

وقتتان را با گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه و خواندن کتاب هایی که از آنها لذت می برید، صرف کنید که اینگونه استرس های اخیر را کاهش می دهید و شادترین و پر آرامش ترین لحظات را برای خود فراهم خواهید کرد.

در رابطه با امور مالی و حرفه ایتان حتما با افراد با تجربه مشورت کنید و از رهنمودهای آنها استفاده کنید.

در بعضی از لحظات احساس تنهایی می کنید که بهتر است روابطتان را با دوستان قدیمی و برخی اقوام دورتر مجددا بیشتر کنید و قدر آنها را بدانید.

اگر مدتی است که به خودتان استراحت نداده اید، امروز یک زمان عالی برای رفتن به تعطیلات و یا حتی یک سفر کوتاه مدت است.

با وجود اینکه امروز از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود اما باید بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید و به هیچ وجه کارهایی که ممکن است سلامتی تان را به خطر بیندازند را انجام ندهید./نمناک