رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه امروز باید کمی دور خودتان را خلوت کنید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. تنها کافیست کمی به آنها نظم ببخشید تا بیش از همیشه موفقیت را به سمت خودتان بکشانید. افرادی که در زندگی خود با دیگران صادق هستند، معمولاً بیش از همه در نظر دیگران محبوب می باشند. اما نباید […]

متولدین فروردین ماه

امروز باید کمی دور خودتان را خلوت کنید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. تنها کافیست کمی به آنها نظم ببخشید تا بیش از همیشه موفقیت را به سمت خودتان بکشانید. افرادی که در زندگی خود با دیگران صادق هستند، معمولاً بیش از همه در نظر دیگران محبوب می باشند. اما نباید صداقت شما باعث شود که بیش از حد به دیگران اعتماد کنید. انرژی شما امروز در حد معمولی است. سعی کنید که کمی بیشتر به استراحت بپردازید و غذاهای مقوی بخورید. امروز را به تماشای یک فیلم بپردازید که حال روحی شما را بهبود بخشد. حتی می توانید برنامه سفر را با دوستانتان بچینید. از لحاظ مالی کمی بیشتر به نیازمندان توجه کنید. با این کار از لحاظ روحی احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

متولدین اردیبهشت ماه

انرژی شما امروز به حدی زیاد است که باید از آن برای فعالیت های جسمی استفاده کنید. مثلا می توانید در یک کلاس ورزشی ثبت نام کنید. شما ذاتا انسان فعال و اجتماعی هستید و نمی توانید در منزل بمانید. علاقه شما به گل و گیاه بسیار بالاست. پس امروز را از دست ندهید و چند گیاه بخرید تا حال شما را خوب کند. ارتباط خود را با خانواده افزایش دهید. سعی کنید که روتین غذایی سالمی داشته باشید. عصبانیت خود را کنترل کنید و قبل از قضاوت کردن کمی فکر کنید. شاید امروز در شرایطی قرار بگیرید که یک نوع امتحان برای شما باشد. در این مواقع آرامش و خونسردی خودتان را حفظ کنید و اجازه ندهید که که با عجله تصمیم بگیرید. دیگران به مهربانی شما بیشتر از همیشه نیاز دارند. این مهربانی را از آنها دریغ نکنید.

متولدین خرداد ماه

ممکن است که امروز خبر بدی به دستتان برسد، اما عجله نکنید. بعد از آن اتفاقی خواهد افتاد که تمام این اتفاقات ناراحت کننده را فراموش می کنید. مراقب فرزندانتان باشید. آنها بیشتر از همیشه به شما نیاز دارند. نسبت به تحصیل آنها به اهمیت نباشید. اما بدانید که سخت گیری بیش از حد نتیجه عکس می دهد. امروز را می توانید در کنار خانواده سپری کنید تا انرژی شما بیش از قبل باشد. کمی بیشتر از همیشه به زیبایی خود اهمیت دهید؛ مثلاً عوض کردن استایل مو ها می تواند انرژی تازه ای به شما ببخشد و انگیزه شما را در کارها ارتقا دهد. از پول خرج کردن هراس نداشته باشید. مطمئن باشید که این پول ها دوباره به شما برخواهند گشت.

متولدین تیر ماه

امروز باید قلبتان را به روی دنیا باز کنید. منتظر اتفاقات عاشقانه و هیجان انگیز باشید. شخصی شما را دوست دارد اما جرات ندارد که آن را به شما بگوید. بهتر است که کمی انعطاف خود را افزایش دهید. چند وقتی است که غذاهای مضر را به رژیم غذایی خود اضافه کرده اید، بهتر است که هر چه زودتر از این کار دست بکشید تا آسیب های آن به بدن شما جدی نشده است. برای سلامتی بیشتر یک ورزش سبک را انجام دهید. افرادی دور و بر شما هستند که نسبت به اموال شما چشم دارند. مراقب این افراد باشید و سعی کنید که زندگی خصوصی خود را حفظ کنید و تمام مسائل را برای دیگران بازگو نکنید. امروز انرژی شما به حدی است که می توانید یک پروژه کاری جدید را آغاز کنید.

متولدین مرداد ماه

امروز بهترین روز است که به یک کتابخانه بروید و یک کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع به خواندن کنید. کتاب می تواند روح شما را به پرواز در بیاورد. از طرفی می توانید به تماشای یک فیلم جالب نیز بپردازید. دوستانتان را فراموش نکنید. برای اینکه انرژی خود را در وسط هفته دوباره به دست بیاورید، بهتر است که تفریحی داشته باشید بیش از همیشه به سلامتی خودتان اهمیت دهید. شما انسانی هستید که بیش از حد به فکر دیگران است. باید سعی کنید که منافع خودتان را نیز در نظر بگیرید. فداکاری بیش از حد، نتیجه عکس خواهد داد. نوشیدن قهوه هنگام عصر می تواند انرژی شما را دوباره بازیابی کند.

متولدین شهریور ماه

امروز باید عشق و محبت بیشتری را وارد زندگی خود کنید. اگر ازدواج کرده اید بیش از همیشه به همسر خود محبت کنید تا زندگی شما طعم شیرینی پیدا کند. افراد مجرد این ماه خبر های خوبی به دست شان می رسد و شاید امروز روزی باشد که عشق از دست رفته شما دوباره به سمت شما باز گردد. مراقب افراد کینه توز و دشمن باشید. آنها می خواهند که شما را در نزد دیگران خراب کنند. دعا کردن می تواند حال روحی شما را بهبود بخشد. افراد مجرد در این ماه در شرایط ازدداج قرار خواهند گرفت. اما بهتر است که چشم بسته تصمیم نگیرید و عقل خود را به کار بیاندازید. گاهی اوقات دچار تردید زیادی در زندگی می شوید. در این مواقع از خانواده خود کمک بگیرید و از آنها مشورت بخواهید.

متولدین مهر ماه

شما بیش از حد خودتان را درگیر مال به دست آوردن در زندگی کرده اید. بهتر است کمی از کار فاصله بگیرید و به خودتان استراحت دهید. اگر فرزند دارید بهتر است که بیش از همیشه به آنها توجه کنید. متولدین این ماه از لحاظ شغلی یک موقعیت خوب به دست می آورند که بهتر است آن را از دست ندهید. شما بسیار انسان مهربانی هستید اما بهتر است که خودتان را نیز فراموش نکنید و بیشتر برای خودتان وقت بگذارید تا حال روحی شما بهبود پیدا کند. استرس به خود را ندهید، زیرا استرس می تواند بیماری های جسمی را نیز برای شما به وجود بیاورد.

متولدین آبان ماه

امروز باید بیش از همیشه به کارهای عقب مانده خود رسیدگی کنید. گاهی اوقات استراحت شما از حد طبیعی بیشتر می شود و همین امر باعث می شود که از کارهای خود عقب بمانید. بهتر است که از این ویژگی دست بکشید. شادابی شما به دیگران انرژی می بخشد. هرگز این ویژگی را در خودتان از بین نبرید. با دیگران مهربان باشید. اگر ازدواج کرده اید بیش از همیشه با همسر خود صمیمیت را برقرار کنید. شما انسان محافظه کاری هستید اما گاهی اوقات بهتر است که کمی راحت بگیرید و مقداری از اصول و عقاید خود کوتاه بیاید. سخت گیری بیش از حد در زندگی، خودتان را بیش از همه خسته می کند.

متولدین آذر ماه

امروز ممکن است اتفاقی برای شما رخ بدهد که احساسات شما را بیش از همیشه درگیر کند اما مراقب باشید و بیش از حد احساسی نشوید. افراد زیادی هستند که از مهربانی بیش از حد شما سوء استفاده می کنند. بهتر است که به این افراد باج ندهید. مراقب سلامتی خود باشید. امروز کمی بیش از حد کار کردن را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه به خودتان استراحت دهید. استراحت کرد کردن باعث می شود که دوباره با انرژی بیشتر به سمت کار کردن بروید. شما انسان نیکوکاری هستید و دست به خیر دارید. بهتر است که چند روزی را تنها در خانه و در کنار خانواده سپری کنید. آنها بیش از همیشه به حضور شما نیاز دارند.

متولدین دی ماه

امروز را می توانید به درس خواندن اختصاص دهید، زیرا ذهن شما بیش از همیشه آمادگی یادگیری مطالب را دارد. بعد از ظهر را به پیاده روی بروید و کمی از هوای تازه استفاده کنید. غذاهای مقوی بیش از همیشه بخورید. شاید به علت زیاد کارکردن کمی بدنتان تحلیل رفته باشد . مراقب افراد بد طینت در اطراف خود باشید. چنین افرادی می خواهند به شما ضربه بزنند. هوش بالا و استعداد شما باعث شده که بیش از همیشه در چشم دیگران باشید. امروز خبر خوبی به دستتان خواهد رسید که شما و اعضای خانواده را خوشحال می کند.

متولدین بهمن ماه

امروز را می توانید در کنار دوستان سپری کنید. دوستان انرژی شما را دوباره بازیابی می کنند. اتفاقات بامزه در زندگی شما رخ خواهد داد. کمی بیشتر به اطرافیان، فامیل ها و خانواده خود توجه کنید. از غرور خود دست بکشید. امروز این مغرور بودن به ضرر شما تمام می شود. انعطاف خود را افزایش دهید. از لحاظ شغلی معمولاً کار خود را به نحو احسنت انجام می دهید و بسیار مسئولیت پذیر می باشید. این ویژگی را در خودتان را ارتقا دهید. امروز باید کمی بیشتر از همیشه با برنامه ریزی جلو بروید تا بتوانید موفقیت بیشتری کسب کنید. وقت خود را بیش از همیشه با کودکان سپری کنید. آنها می توانند انرژی لازم را در کار به شما بدهند. با آنها مهربان باشید و وقت کافی را برایشان اختصاص دهید.

متولدین اسفند ماه

بدن شما بیش از همیشه به استراحت و مراقبت نیاز دارد. روح شما نیز باید از لحاظ معنوی در حالت مناسبی قرار بگیرد. دعا کردن می تواند به روح و روان انسان آرامش بدهد. بهتر است که دوستان خود را دریابید و اگر از شما گله و شکایت دارند، از دل آنها در بیاورید. شما بسیار انسان خانواده دوستی هستید و برای آرامش آنها هر کاری را انجام دهید. این ویزگی خود را در هر حالتی حفظ کنید. اگر در سن ازدواج هستید، بهتر است که نگاهی به موقعیت های پیش رو بیاندازید و از آنها ساده عبور نکنید.

شاید در چند روز آینده گره ای در کارتان بیافتد که با صبر به زودی حل می شود. در هر شرایطی عصبانیت خود را کنترل کنید و زود از کوره در نروید./نمناک