کشور

گزارش تپسل: قطعی اینترنت اعتماد به فضای تبلیغات آنلاین را از بین برد

گزارش تپسل: قطعی اینترنت اعتماد به فضای تبلیغات آنلاین را از بین برد

تپسل با انتشار گزارشی اعلام کرد اختلال و قطعی‌های اینترنت باعث بی‌اعتمادی برندها و تبلیغ دهندگان به بستر دیجیتال شده است.

بر اساس گزارش تپسل، کمپین‌های تبلیغاتی ۵۳ درصد و تبلیغ دهندگان ۳۱ درصد کاهش پیدا کرده‌اند.

از سوی دیگر فیلترینگ ابزارهای گوگل باعث کاهش ۶۸ درصدی هزینه‌کرد در کمپین‌های گوگل ادز تا پیش از فیلترینگ کامل و در نهایت کاهش ۹۵ درصدی با فیلترینگ کامل این سرویس شده است.

در گزارش تپسل همچنین اشاره شده است که هزینه‌کرد کسب‌وکارها برای تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار نیز تا ۷۰ درصد کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا