رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پشت‌ پرده گلف‌ بازی کردن کالدرون

پشت‌ پرده گلف‌ بازی کردن کالدرون دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گابریل کالدرون با حضور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب همراه با حمید عزیزی رئیس فدراسیون این رشته به بازی گلف پرداخته است. نکته جالب توجه در این خبر این است که بازی گلف کالدرون مربوط به سیزدهم مهرماه است؛ یعنی درست […]

پشت‌ پرده گلف‌ بازی کردن کالدرون

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گابریل کالدرون با حضور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب همراه با حمید عزیزی رئیس فدراسیون این رشته به بازی گلف پرداخته است.

نکته جالب توجه در این خبر این است که بازی گلف کالدرون مربوط به سیزدهم مهرماه است؛ یعنی درست یک روز پس از شکست پرسپولیس در مقابل پدیده که دومین باخت متوالی این تیم نیز محسوب می‌شد.

از آنجایی که این خبر می‌توانست باعث واکنش تند هواداران شود، به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون گلف تصمیم گرفتند زمانی این خبر را رسانه‌ای کنند که پرسپولیس به یک برد دست پیدا کرده باشد.

البته می‌توان اینطور نیز استنباط کرد که کالدرون پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر نیاز به آرامش فکری داشته و شاید بازی گلف این مربی باعث شد تا تیمش مقابل پیکان به پیروزی برسد.

با توجه به این که کالدرون یک گلف‌باز حرفه‌ای محسوب می‌شود، باید دید که این مربی آرژانتینی در آینده و پس از هر شکست پرسپولیس سراغ گلف خواهد رفت یا خیر.