رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دبیر شورای عالی امنیت ملی: حقوق قانونی و منافع مردم ایران قابل معامله نیست

دبیر شورای عالی امنیت ملی: حقوق قانونی و منافع مردم ایران قابل معامله نیست علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی: حقوق قانونی و منافع مردم ایران قابل معامله نبوده و اگر آمریکا و کشور‌های اروپایی رویه فعلی را با امید به عقب نشینی ایران ادامه بدهند به طور قطع دستاوردی به غیر از پشیمانی […]

دبیر شورای عالی امنیت ملی: حقوق قانونی و منافع مردم ایران قابل معامله نیست

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی:

حقوق قانونی و منافع مردم ایران قابل معامله نبوده و اگر آمریکا و کشور‌های اروپایی رویه فعلی را با امید به عقب نشینی ایران ادامه بدهند به طور قطع دستاوردی به غیر از پشیمانی نخواهند داشت.

سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری باحفظ اصول پویائی، دقت و سرعت عمل می‌توانند با پاسخگوئی سریع به مطالبات مردم تضمین کننده حقوق شهروندی به عنوان یکی از ضرورت‌های افزایش اعتماد اجتماعی باشند.

آمریکا با استفاده از ابزار‌های جنگ نسل چهارم در تلاش است با ایجاد خستگی و فرسایش در ساختار‌ها و ابزار‌های قدرت کشور‌های مستقل شرایط فروپاشی از درون را محقق کند.

شرایط امروز در عراق و لبنان وتلاش آمریکا و هم پیمانان این کشور برای سوء استفاده از مطالبات اقتصادی و اجتماعی بر حق گروهی از شهروندان عراق و لبنان برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی نیز دقیقا براساس شاخص‌های جنگ نسل چهارمی در حال پیگیری است.