رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


امارات به اسرائیلی ها اجازه خواهد تا به این کشور سفر کنند

امارات به اسرائیلی ها اجازه خواهد تا به این کشور سفر کنند روزنامه اسرائیلی «یعدیعوت آحارونوت» مدعی شد که امارات متحده عربی به اسرائیلی ها اجازه خواهد داد تا با پاسپورت اسرائیلی به این کشور سفر کنند. به نوشته یدیعوت آحارونوت، اسرائیل یک غرفه ویژه در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ در شهر دبی برپا خواهد کرد. […]

امارات به اسرائیلی ها اجازه خواهد تا به این کشور سفر کنند

روزنامه اسرائیلی «یعدیعوت آحارونوت» مدعی شد که امارات متحده عربی به اسرائیلی ها اجازه خواهد داد تا با پاسپورت اسرائیلی به این کشور سفر کنند.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، اسرائیل یک غرفه ویژه در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ در شهر دبی برپا خواهد کرد.

این روزنامه مدعی است که مقام های اماراتی به شهروندان اسرائیلی اجازه خواهند تا برای شرکت و بازدید از این نمایشگاه به این کشور سفر کنند و تماس هایی در بالاترین سطوح میان امارات و اسرائیل برای ورود گردشگران با پاسپورت اسرائیلی به امارات انجام شده است.

یک مقام اسرائیلی در این زمینه گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ می تواند الگویی باشد تا از این طریق گردشگران اسرائیلی بتوانند از امارات بازدید کنند و پس از پایان نمایشگاه مقام های اماراتی درهای کشور را به روی گردشگران باز نگه خواهند داشت.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ نمایشگاهی جهانی است که قرار است در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ (سوم مهر ۹۹) به میزبانی دوبی و در کشور امارات برگزار شود /ایرنا