رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تزیینات شب یلدا به سبک خوش سلیقه ترین خانم ها

تزیینات شب یلدا خلاقانه و باسلیقه پاییز به آخرین روزهای خود رسیده است و این نشان میدهد که طولانی ترین شب سال یعنی شب یلدا نزدیک است، هرسال شب یلدا شور و اشتیاق خاصی بین ایرانی ها راه می افتد و خانواده ها در کنار هم طولانی ترین شب سال را جشن میگیرند. شب یلدا […]

تزیینات شب یلدا خلاقانه و باسلیقه

پاییز به آخرین روزهای خود رسیده است و این نشان میدهد که طولانی ترین شب سال یعنی شب یلدا نزدیک است، هرسال شب یلدا شور و اشتیاق خاصی بین ایرانی ها راه می افتد و خانواده ها در کنار هم طولانی ترین شب سال را جشن میگیرند.

شب یلدا معمولا همه در خانه بزرگترها جمع میشوند و یک دقیقه بیشتر با هم بودن شان را جشن میگیرند، خانم ها در شب یلدا دوست دارند با ایده های خلاقانه خانه را تزیین و وسایل شب یلدا را آماده کنند.

ژله انار مخصوص شب یلدا

به عنوان دسر شب یلدا بهترین گزینه ژله اناری است، برای درست کردن ژله انار ایده های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید طی مراحلی ساده ژله انار را داخل یک قالب زیبا بریزید و انار دون شده به آن اضافه کنید.

 

 

تزیین هندوانه شب یلدا

اگر بخواهید خلاقیت به خرج دهید و شب یلدای امسال سلیقه تان را نشان دهید میتوانید هندوانه شب یلدا را به روش های جالب تری تزیین کنید، میتوانید از تکنیک میوه آرایی استفاده کنید و هندوانه را به زیباترین شکل تزیین کنید.

 

تزیین هندوانه برای شب چله

 

میوه آرایی با هندوانه

 

کیک انار و هندوانه شب یلدا

همه خانم ها امروزه روش درست کردن کیک را میدانند ، اگر شما هم قصد دارید به مناسبت شب یلدا کیک درست کنید میتوانید برای تریین آن از تم انار و هندوانه استفاده کنید.

 

 

 

تزیین آجیل شب یلدا

آجیل جزو تنقلات دوست داشتنی شب یلدا است که برای تزیین آن ایده های متفاوت و زیبایی وجود دارد، میتوانید برای تزیین آجیل شب یلدا از تصویر زیر ایده بگیرید آن را داخل سینی کاملا باسلیقه بچینید.

 

 

تزیین میز شب یلدا

چیدمان و تزیین میز شب یلدا برای خانم ها خیلی مهم است و دوست دارند میز شب یلدا را به بهترین شکل بچینند و تزیین کنند. با چیدن زیبای میوه، کیک، آجیل و … میتوانید میزتان را تزیین کنید.

 

 

 

تزیین خانه برای شب یلدا

برای شب یلدا بد نیست تغییراتی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید، با ساده ترین ایده ها میتوانید دکوراسیون منزل تان را یلدایی کنید مثلا از انار و کدو تنبل برای دیزاین منزل تان استفاده کنید.

 

 

 

منبع : نمناک