رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


روز پنج‌شنبه با تقویت سامانه بارشی در سواحل خزر بارش باران داریم

روز پنج‌شنبه با تقویت سامانه بارشی در سواحل خزر بارش باران داریم و در بخش‌های از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، بارش برف پیش‌بینی می‌شود. در جنوب سیستان و بلوچستان بخش‌هایی از کرمان و شرق هرمزگان، وزش باد و بارش پراکنده داریم و از بعدازظهر چهارشنبه با شمالی شدن […]

روز پنج‌شنبه با تقویت سامانه بارشی در سواحل خزر بارش باران داریم و در بخش‌های از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
در جنوب سیستان و بلوچستان بخش‌هایی از کرمان و شرق هرمزگان، وزش باد و بارش پراکنده داریم و از بعدازظهر چهارشنبه با شمالی شدن جریانات روی خزر، بارش باران در غرب و مرکز دریای خزر پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات استان‌های ساحلی، برف خواهیم داشت.
روز شنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که سبب بارش برف و باران در شمال غرب و غرب کشور و بارش باران همراه با رعدوبرق در جنوب غرب کشور می‌شود.
آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. همچنین روزهای پنج‌شنبه و جمعه آسمان تهران نیمه‌ابری است.