رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تلگرام ضدفیلتر در روسیه آزمایش شد!

تلگرام ضدفیلتر در روسیه آزمایش شد! برخلاف اخبار نادرستی که در سال‌های اخیر درین باره منتشر شده، این‌بار تلگرام به صورت آزمایشی این قابلیت را در کشور روسیه تست کرده و به خوبی جواب داده است. جالب است بدانید، در صورتی که کسی با ip روسی که توسط برخی vpn ها ارائه می‌شود، وارد تلگرام […]

تلگرام ضدفیلتر در روسیه آزمایش شد!

برخلاف اخبار نادرستی که در سال‌های اخیر درین باره منتشر شده، این‌بار تلگرام به صورت آزمایشی این قابلیت را در کشور روسیه تست کرده و به خوبی جواب داده است.

جالب است بدانید، در صورتی که کسی با ip روسی که توسط برخی vpn ها ارائه می‌شود، وارد تلگرام شود و سپس vpn خود را قطع کند، باز هم تلگرام او متصل باقی می‌ماند.

نکته مهم اینکه چون این اتصال بر مبنای اتصال شما به یک شبکه غیرمتمرکز برقرار می‌شود، در صورتی که ip شما عوض شود (مثلا اینترنت‌تان را قطع و وصل کنید یا به اینترنت دیگری متصل شوید)، شما از آن شبکه غیرمتمرکز بیرون انداخته می‌شوید و لازم است دوباره با vpn و ip روسی وارد آن شبکه شوید و سپس vpn را خاموش کنید.

در صورت تست موفقیت‌آمیز این قابلیت در روسیه، احتمالا برای همه کاربران تلگرام در دنیا فعال می‌شود که در اینصورت کاربران تلگرام نیازی به ip لزوما روسی نخواهند داشت