رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه امروز ممکن است که با تیرگی ها و تاریکی هایی در زندگی خود از لحاظ احساسی مواجه شوید. سعی کنید که افق دید خود را گسترده تر کنید. نگرانی ها را کنار بگذارید و سعی کنید که روی پروژه های سخت تر کار کنید. کمی ریسک پذیر باشید. مراقب باشید که لحظات […]

متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است که با تیرگی ها و تاریکی هایی در زندگی خود از لحاظ احساسی مواجه شوید. سعی کنید که افق دید خود را گسترده تر کنید.

نگرانی ها را کنار بگذارید و سعی کنید که روی پروژه های سخت تر کار کنید. کمی ریسک پذیر باشید. مراقب باشید که لحظات شادی تان را با بهانه های الکی خراب نکنید.

امرز ممکن است که به دلیل فشارهای روانی با مشکلاتی مواجه شوید. وضعیت اقتصادی شما این روزها بهتر از همیشه پیش خواهد رفت. سعی کنید که شوخ طبعی خود را بالا ببرید.

با همکاران و دوستانتان زمان بیشتری را سپری کنید. امروز بیش از هر زمان دیگری احساس قوی بودن دارید. بیش از حد خودتان و یا دیگران را سرزنش نکنید. سعی کنید که با کمک شخص دیگر به ارزیابی وضعیت شغلی خود بپردازید.

خودتان را در معرض ریسک ها و خطرات اقتصادی قرار ندهید. به چالش های زندگی خود غلبه کنید و از آنها فرار نکنید. .

متولدین اردیبهشت ماه

امروز فرصت مناسبی است تا بتوانید خودتان را از لحاظ احساسی پرورش دهید. سعی کنید که کارهایتان را بدون ایجاد تاخیر به انجام برسانید. به سختی های زندگی توجه نکنید و کار خودتان را پیش ببرید.

بیش از حد بلند پروازی نکنید. به نتایج کارهایتان در بلند مدت فکر کنید. در تصمیم گیری با دیگران مشورت کنید. خودتان را در شرایط سخت قرار دهید تا بتوانید رشد کنید. مسئولیت پذیری را همیشه در اولویت قرار دهید.

نگرانی در مورد آینده و رسیدن به موفقیت را کنار بگذارید. برای خود برنامه ریزی کنید و بهترین خود را به دیگران نشان دهید. دیگران را به متعهد بودن خود مطلع کنید. ارتباط خود را با انسان های خوب در حد عالی و صمیمی نگه دارید.

متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است که احساس کلافگی به شما غلبه کرده باشد. بهتر است که از میوه ها و خشکبار استفاده کنید تا انرژی بیشتری داشته باشید. فرقی ندارد که چه مسئولیتی دارید، در هر حال باید سعی کنید که آن را به بهترین شکل ممکن انحام دهید.

برای کارهایتان زمان بیشتری را اختصاص دهید. بهتر است که امور کاری را به تعویق نیاندازید. امروز را روی اعتماد بنفس خود کار کنید تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. امروز باید تمام توجه خود را به امید به آینده متمرکز کنید.

سعی کنید که خودخواهی را کنار بگذارید. به دنبال تغییرات مثبت در زندگی باشید. دیگران را تشویق کنید تا خودتان نیز از حس خوب آنها انگیزه بگیرید.

متولدین تیر ماه

بهتر است که در تنظیم قراردادهایی که امروز دارید، کمی بیشتر تامل کنید. شانس خود را در زندگی امتحان کنید و احتیاط بیش از حد را کنار بگذارید. تا جایی که می توانید به رژیم غذایی خود توجه کند.

جو خانه را به یک فضای مفرح تبدیل کنید. زمان بیشتری را در کنار کودکان سپری کنید تا روحیه خود را دوباره بازیابی کنید. خودتان را با جوان تر ها احاطه کنید تا روحیه شادابی در شما بیدار شود.

با افرادی معاشرت کنید که در زندگی عدالت را رعایت می کنند.صمیمت و نزدیکی خود را با دوستانتان افزایش دهید. بیش از حد به دیگران تکیه نکنید و روی پاهای خودتان بایستید.

در مورد چیزهای کوچک در زندگی شکرگزار باشید. شما قطعا لیاقت احترام دیگران را دارید.

متولدین مرداد ماه

امروز باید بیش از هر زمان دیگری به فعالیت های تخصصی و شغلی خود توجه کنید. بهتر است که به خشم خود غلبه کنید و آن را تحت کنترل داشته باشید. منتظر اتفاقات خوب و مثبت در زندگی تان باشید.

مطمئن باشید که همه چیز بهتر از آنچه که به نظر می رسند، پیش می روند، پس افکار منفی را دور بریزید. در بودجه مالی شما ناتعادلی به وجود آمده که باید آن را رفع کنید.

امروز ممکن است که فشار مشکلات به قلبتان فشار بیاورد. اگر رازداری خود را بالا ببرید، احساس اعتمادبنفس و آرامش بیشتری در زندگی خواهید داشت.

زمان بیشتری را در کنار دوستان شاد و با انگیزه خود سپری کنید. اجازه ندهید که احساس ترس و گناه به شما غلبه کند. همیشه دلیل را برای شادی و نشاط و امید به زندگی پیدا کنید.

متولدین شهریور ماه

اگر می خواهید که از فواید پروژه های مختلف بهره مند شوید، بهتر است که کارها را سر تایم انجام دهید. بیش از حد به ناراحتی ها و مشکلات زندگی فکر نکنید. به استرس و اضطراب خود غلبه کنید.

خوش بینی خود را افزایش دهید تا انرژی تان مثبت شود. کمی تعادل را در زندگی به جریان بیاندازید. سعی نکنید که همه را راضی نگه دارید، زیرا موفق نمی شوید. برای انتخاب هایی که کرده اید، به خودتان اعتماد کرده و ثابت قدم باشید.

باید به انجام کارهایی بپردازید که روحیه و انگیزه شما را بالا می برد. کودکان می توانند در شادی شما تاثیر زیادی داشته باشند. بهتر است که از مکالمه با افراد استرسی دوری کنید. خودتان را در شرایط سخت قرار ندهید و زندگی را آسان بگیرید. امروز روز خوبی برای انتخاب های بزرگ می باشد.

متولدین مهر ماه

امروز باید کمی بر هیجانات خود غلبه کنید و عاقلانه تر فکر کنید. خودتان را در فرم مناسب اندامی نگه دارید. بیش از حد از گوشت قرمز و یا سفید استفاده نکنید. از روغن درمانی استفاده کنید. امروز خبرهایی به دستتان می رسد که روح شما را از شادی به پرواز در می آورد.

امروز را باید بیش از همیشه به ذخیره پول بپردازید. زمانی را به تفریح کردن با دوستانتان اختصاص دهید. بهتر است که در پروژه های خود از همکارانتان کمک بگیرید. مطمئن باشید که فداکاری های شما در حق خانواده و دوستانتان بی جواب باقی نمی ماند. غذای خوب می تواند در روحیه شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

متولدین آبان ماه

شاید امروز پیچیدگی هایی را در زندگی احساس کنید که باعث گیجی و سردرگمی شما شده است. کنترل خشم و اضطراب را در دست بگیرید. مهربانی شما باعث شده که افراد زیادی به سمتتان جذب شوند. سعی کنید که بیش از حد خودتان را درگیر کار و فعالیت های بیهوده و آسیب رسان نکنید.

به مسائل زندگی با دید واقع بینانه تری نگاه کنید. اجازه دهید که استعدادهایتان شکوفا شود و بتوانید از تمام ظرفیت های خود استفاده کنید. به انگیزه های پنهان خود توجه کنید تا بتوانید خودتان را ارتقا دهید.

سعی کنید که از اثرات مثبت شادی و هیجان در زندگی برای پیشرفت خود کمک بگیرید. امروز روزی عالی برای ملاقات کردن با دوستان است.

متولدین آذر ماه

با خودتان فکر کنید و یک هدف مشخص و بزرگ برای کل زندگی تان مشخص کنید. برای خستگی شدید در امور کاری خودتان را آماده کنید. در محل کار به دنبال ایده های ناب باشید. سعی کنید که واقعیت ها را قبول کنید و با آنها کنار بیایید.

اگر با مقاومت شدید دیگران روبرو شدید، خودتان را نبازید و تلاشتان را افزایش دهید. بهتر است بیش از هرکسی به رضایت درونی و قلبی خودتان فکر کنید. بیش از حد به دیگران اعتماد نکنید، زیرا احتمال دارد که در آینده از این اعتماد آسیب ببینید.

صبور باشید تا بتوانید به احساسات مبهم و سردرگم کننده خودتان غلبه کنید. تا جایی صبر کنید که این ابهامات برطرف شوند و بعد تصمیم بگیرید. نعطاف خود را در مواجهه با مسائل غیر منتظره افزایش دهید.

از تصمیمی هایی که در آینده باعث ناخشنودی خودتان و یا دیگران می شود، دوری کنید. مطمئن باشید که روزهای سخت به پایان می رسند. به مسیر پیش رو نگاه کنید و به حس درونی خود اعتماد کنید.

متولدین دی ماه

سعی کنید که تمرکز خود را روی پیشرفت در شغلتان افزایش دهید. شما فردی هستید که به افراد تازه در زندگی جذب می شوید و علاقمند به آشنایی با افراد جدید می باشید. سعی کنید که عمق روابط را افزایش دهید.

امروز را می توانید به یک شروع تازه اختصاص دهید. از دادن گل و هدیه به دیگران اجتناب نکنید. پیشرفت را همیشه در اولویت کارها قرار دهید. طوری رفتار کنید که احتمال خطا کردن شما به حداقل برسد.

امروز احساس خستگی زیاد روی سطح انرژی شما تاثیر گذاشته است. از رویاپردازی هایتان دست نکشید. هیچ چیز غلطی در زندگی شما وجود ندارد که بخواهید از آن بترسید.

خیال پردازی و خلاقیت را در خودتان بالا ببرید. به موسیقی و کارهای مورد علاقه تان بیشتر توجه کنید تا آرامش روحی شما بالا برود.

متولدین بهمن ماه

امروز باید زندگی احساسی خود را در حالتی جذاب و پر شور و هیجان نگه دارید.خودتان را بیش از حد درگیر خواسته ها و آمال و آرزوهای دیگران نکنید. دید خود را به زندگی واقع بینانه تر کنید.

ظرفیت وجودی خود را برای حل مشکلات و مبارزه با سختی ها در زندگی بالا ببرید.شجاع باشید و به عهد خود با دیگران وفا کنید.

اصلا مهم نیست که سرتان بسیار شلوغ است و در برنامه تان جای خالی ندارید، در هر صورت باید امروز را در کنار دوستانتان به تفریح بپردازید.

ا مروز یک روز عالی برای جشن گرفتن در خانه است. آرامش خود را حفظ کنید و با استرس و اضطراب خود مبارزه کنید.

متولدین اسفند ماه

سعی کنید که شرایط زندیگ را به گونه ای تغییر کنید که احساس جذابیت و هیجان بیشتری در آن یافت شود. یک سفر کوتاه می تواند تحول خوبی را در زندگی شما ایجاد کند.

مراقب روابط نو و فرصت های جدید در زندگی باشید و به سادگی از کنار آنها عبور نکنید. به هدف و مقصد خود در آینده فکر کنید. به قول های خود وفادار باشید.

امروز به انجام کارها و فعالیت های سرگرم کننده در کنار دوستانتان بپردازید. افق دید خود را وسعت ببخشید و به فرصت های پیش رو نگاه کنید.

به هر درخواست عاشقانه ای که رضایت شما را برمی انگیزد، بله بگویید. به روتین روزانه خود پایبند باشید و از برنامه ریزی هایتان سرپیچی نکنید. امروز از هر لحاظی می توانید به ارتقای خود و زندگی تان کمک کنید./نمناک