رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ثروت لیونل مسی چقدر است؟

سال‌هاست که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در حال درخشیدن است اما در همه این سال‌ها و همزمان با درخشش مسی، رقم موجودی حساب بانکی او نیز بالاتر و بالاتر رفته است. براساس آمارها او هم‌‍ اکنون حدود ۴۴۰ میلیون دلار ثروت دارد. براساس گزارش‌ها مسی ماهانه ۸.۳ میلیون دلار از بارسلونا […]

سال‌هاست که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در حال درخشیدن است اما در همه این سال‌ها و همزمان با درخشش مسی، رقم موجودی حساب بانکی او نیز بالاتر و بالاتر رفته است. براساس آمارها او هم‌‍ اکنون حدود ۴۴۰ میلیون دلار ثروت دارد.

براساس گزارش‌ها مسی ماهانه ۸.۳ میلیون دلار از بارسلونا حقوق می‌گیرد و این معادل سالی ۱۰۰ میلیون دلار است.

علاوه بر درآمدهای فوتبالی، مسی میلیون‌ها دلار از راه تبلیغات دریافت می‌کند. او قراردادهای هنگفتی با شرکت آدیداس، پپسی و شرکت بازی‌های کامپیوتری کونامی دارد. شرکت‌های ژیلت و خودروسازی تاتا نیز از تصویر لیونل مسی در تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

براساس گزارش‌ها میسی هم‌ اکنون حدود ۴۰۰ میلیون یورو معادل ۴۳۶ ثروت دارد و با گسترده‌تر شدن معروفیت مسی، ثروت او نیز هنگفت‌تر خواهد شد.

گفته می‌شود این ستاره آرژانتینی سالانه ۲۱ میلیون یورو معادل ۲۳ میلیون دلار از پست‌های اینستاگرامش نیز درآمد دارد.

باشگاه بارسلونا نیز در پی عقد قراردادی مادام‌العمر با لیونل مسی است. خوزه ماریا بارتومیو، رئیس این باشگاه درباره مسی گفت: «او هر روز بهتر می‌شود و ابتکارات جدیدتری ارائه می‌کند. او هنوز سال‌های زیادی می‌تواند فوتبال بازی کند و در ماه‌های آینده با او مذاکره خواهیم کرد تا سال‌های آینده را نیز در بارسلونا بماند.»