رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


شورش و فرار زندانیان داعشی از زندان الحسکه سوریه

شورش و فرار زندانیان داعشی از زندان الحسکه سوریه منابع کُردی و دیدبان حقوق بشر سوریه یکشنبه ۲۹ مارس ۲۰۲۰ از وقوع شورش و فرار زندانیان داعشی از زندان الحسکه تحت کنترل نیروهای سوریه دمکراتیک خبر دادند. به گزارش خبرگزاری‌ها یک منبع امنیتی از نیروهای سوریه دمکراتیک که زندان غویران در شهر الحسکه در شمال […]

شورش و فرار زندانیان داعشی از زندان الحسکه سوریه

منابع کُردی و دیدبان حقوق بشر سوریه یکشنبه ۲۹ مارس ۲۰۲۰ از وقوع شورش و فرار زندانیان داعشی از زندان الحسکه تحت کنترل نیروهای سوریه دمکراتیک خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری‌ها یک منبع امنیتی از نیروهای سوریه دمکراتیک که زندان غویران در شهر الحسکه در شمال شرق سوریه را اداره می‌کنند، از شورش و فرار برخی از زندانیان این زندان خبر داد که در آن افراد متهم به پیروی از داعش نگهداری می‌شوند.

این منبع امنیتی که خواسته نامش فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفت زندانیان از گروه داعش در داخل زندان دست به شورش زده‌اند.

او گفت که تعدادی از زندانیان خارج شده و به محوطه زندان وارد شدند و همچنین افزود که «نیروهای امنیتی به حالت آتش‌ در آمدند».

این مقام امنیتی وابسته به نیروهای سوریه دمکراتیک ضمن اشاره به «فرار تعدادی از افراد داعشی از این زندان» گفت «عملیات جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد».