رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


استقبال فیفا از تغییرات اساسنامه فوتبال ایران

استقبال فیفا از تغییرات اساسنامه فوتبال ایران فدراسیون بین المللی فوتبال پس از دریافت پیش نویس اصلاح شده اساسنامه فدراسیون ایران ضمن استقبال از تغییرات صورت گرفته، قصد دارد این پیش نویس را برای اعلام نظر به AFC ارسال کند. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که پیش نویس اصلاح شده فدراسیون فوتبال ایران که روز […]

استقبال فیفا از تغییرات اساسنامه فوتبال ایران

فدراسیون بین المللی فوتبال پس از دریافت پیش نویس اصلاح شده اساسنامه فدراسیون ایران ضمن استقبال از تغییرات صورت گرفته، قصد دارد این پیش نویس را برای اعلام نظر به AFC ارسال کند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که پیش نویس اصلاح شده فدراسیون فوتبال ایران که روز جمعه برای فدراسیون بین المللی ارسال شده مورد استقبال قرار گرفته و تغییرات مد نظر فیفا نگاه مثبت این نهاد به فوتبال ایران را به همراه داشته است.

براساس این گزارش قرار است فیفا پس از بررسی های لازم روز دوشنبه پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کند تا این نهاد هم نظرات کارشناسی خود را در این مورد اعلام کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا از آن جهت که ارتباط بیشتری با فدراسیون فوتبال ایران دارد باید این پیش نویس را بررسی و نظرات کارشناسی خود را اعلام کند.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه پیش رو نظر نهایی خود در مورد پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران را اعلام خواهند کرد.