رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دریافت ویلای لوکس ۴۲۰ میلیاردی توسط طبری در قبال فرار یک متهم اقتصادی/پول ویلا در حساب همسر اکبر طبری

دریافت ویلای لوکس ۴۲۰ میلیاردی توسط طبری در قبال فرار یک متهم اقتصادی/پول ویلا در حساب همسر اکبر طبری قهرمانی، نماینده دادستان: فرار مصطفی نیاز آذری در قبال رشوه‌ای است که اکبر طبری از او گرفته است که قریب به ۱۵ هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال در […]

دریافت ویلای لوکس ۴۲۰ میلیاردی توسط طبری در قبال فرار یک متهم اقتصادی/پول ویلا در حساب همسر اکبر طبری

قهرمانی، نماینده دادستان:

فرار مصطفی نیاز آذری در قبال رشوه‌ای است که اکبر طبری از او گرفته است که قریب به ۱۵ هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال در بابلسر است.

اهدای ویلایی با این ارزش در قبال کارسازی پرونده وی بوده و سعی کرده اسناد نقل و انتقال آن نیز با پوشش‌هایی انجام گیرد که هیچ اسمی از مصطفی نیاز آذری و اکبر طبری وجود نداشته باشد.

بلکه با واسطه بهرام حیدری فر به همسر اکبر طبری منتقل شد که این اقدام با تبانی یکی از سردفتران تهران و با وکالت نامه جعلی صورت گرفت، به طوری که اکبر طبری به جای همسر خود اثر انگشت زد.

از دیگر مفسدان اقتصادی که از کشور گریخته، حسن نجفی است که در مورد ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اطراف لواسانات و همچنین با همراهی برخی از مدیران توانسته است زمین‌های ارزشمندی را وارد حوزه شهری کند که در نتیجه الحاق آن ساختمان‌ها و ویلا‌های چشم نواز با پول‌های نامشروع احداث می‌شود.