رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


قاضی فراری پرونده طبری هم اکنون کجاست؟

قاضی فراری پرونده طبری هم اکنون کجاست؟ پرونده اکبر طبری با داشتن ۲۲ متهم یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پرونده‌هایی است که رسیدگی به آن از چند روز پیش آغاز شده و یکی از متهمان آن غلامرضا منصوری است. منصوری قاضی است که ضمن دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه هم اکنون از کشور گریخته و […]

قاضی فراری پرونده طبری هم اکنون کجاست؟

پرونده اکبر طبری با داشتن ۲۲ متهم یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پرونده‌هایی است که رسیدگی به آن از چند روز پیش آغاز شده و یکی از متهمان آن غلامرضا منصوری است.

منصوری قاضی است که ضمن دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه هم اکنون از کشور گریخته و متهم ردیف نهم پرونده فسادهای اکبر طبری شناخته می‌شود.

منصوری که در زمان وقوع جرایم به عنوان قاضی وقت اجرای لواسان فعالیت داشت، برای مشارکت در اقدامات غیرقانونی خود از حسن نجفی متهم ردیف دوم پرونده مبلغ ۵۰۰ هزار یورو به عنوان رشوه دریافت کرده است.

غلامرضا منصوری که پیش از این به عنوان بازپرس شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت داشته، قاضی نام آشنایی در میان روزنامه‌نگاران است.

این قاضی اوایل دهه ۹۰ برای تعداد بسیاری از روزنامه‌نگاران احکامی صادر کرد که حالا پس از انتشار خبر متهم بودن منصوری تعدادی از آن‌ها از عادلانه نبودن روند رسیدگی این قاضی به پرونده‌شان سخن گفتند و واکنش‌هایی از خود نشان دادند /همشهری آنلاین