رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برگزاری هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری (مفسد کلان اقتصادی) و سایر متهمان

برگزاری هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری (مفسد کلان اقتصادی) و سایر متهمان متهم دانیال زاده در این جلسه گفت: گفتند در سال ۸۹ و ۹۰ پرونده داشتم. از نماینده دادستان خواهش می‌کنم پرونده را بدهند بازنگری شود. نماینده دادستان گفت از بانک‌ها تسهیلات گرفتم، وثیقه نداشته‌ام و گران نمایی کرده‌ام، اما تسهیلاتی که […]

برگزاری هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری (مفسد کلان اقتصادی) و سایر متهمان

متهم دانیال زاده در این جلسه گفت:

گفتند در سال ۸۹ و ۹۰ پرونده داشتم. از نماینده دادستان خواهش می‌کنم پرونده را بدهند بازنگری شود. نماینده دادستان گفت از بانک‌ها تسهیلات گرفتم، وثیقه نداشته‌ام و گران نمایی کرده‌ام، اما تسهیلاتی که از بانک گرفتم معادل ۱۰ برابر آن، وثیقه گذاشتم.

اگر بانک‌ها آمدند و گفتند من در ازای تسهیلات ۱۰۰ هزار تومان هم وثیقه ندادم هرچه گفتند به روی چشم، من به یکی از بانک‌ها ۲۴۰ میلیارد بدهکارم و ۱۰ هزار میلیارد از وثایقم در اختیار آن‌ها و در بورس است. تسهیلاتی که از بانک‌ها گرفته‌ام ۷۶۰، ۴۰۰ و ۲۴۰ میلیارد تومان است.

در سال ۸۷، ۵۶۰ میلیارد تومان ضرر کردم. در سال ۹۱ به کل سیستم بانکی ۵۱۹ میلیارد تومان بدهی داشتم و آن باعث شد که یا تسهیلات بگیرم یا نیرو‌ها را بیرون بی‌اندازم، اما این کار (بیرون انداختن نیروها) را نکردم.

طبری هیچگونه کاری برای من نکرده است. سالهاست در این مملکت خدمت می‌کنم و هیچوقت از هیچکس تقاضای کمک نکردم و پاسخگوی اعمالم بودم/میزان