رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دردسر بزرگ برای نمایندگان ایران در آسیا

دردسر بزرگ برای نمایندگان ایران در آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه لیگ قهرمانان قاره کهن تدابیری را در نظر گرفته است که یکی از مهمترین آنها دردسر جدید و البته مشکل سازی را برای چهار نماینده ایران ایجاد خواهد کرد. براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان در دو منطقه […]

دردسر بزرگ برای نمایندگان ایران در آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه لیگ قهرمانان قاره کهن تدابیری را در نظر گرفته است که یکی از مهمترین آنها دردسر جدید و البته مشکل سازی را برای چهار نماینده ایران ایجاد خواهد کرد.

براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان در دو منطقه شرق و غرب به صورت متمرکز و در یک کشور در منطقه شرق و یک کشور از منطقه غرب برگزار شود. این تصمیم تا مرحله نیمه نهایی این مسابقات اعمال خواهد شد.

چهار تیم پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان در حالی باید ادامه رقابت‌ها را برگزار کنند که شرایط مالی مناسبی بر مجموعه چهار باشگاه حاکم نیست و مدیران این تیم‌ها دغدغه بزرگی را برای تأمین منابع مالی خواهند داشت. بدون شک هزینه بلیت، اقامت و … در کشوری دیگر برای نمایندگان ایران بسیار سخت و دشوار خواهد بود.