رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


رای قطعی پرونده شرکت آذیکو صادر شد/ خریداران آذویکو تا پایان بهمن به خودرو می‌رسند

رای قطعی پرونده شرکت آذیکو صادر شد/ خریداران آذویکو تا پایان بهمن به خودرو می‌رسند یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: رای قطعی پرونده شرکت آذیکو در شعبه پنجم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی صادر شد که اتهام عدم ایفای تعهدات را برای این شرکت وارد دانست و مدیرعامل شرکت نیز در جلسه رسیدگی اتهام مذکور را […]

رای قطعی پرونده شرکت آذیکو صادر شد/ خریداران آذویکو تا پایان بهمن به خودرو می‌رسند

یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی:

رای قطعی پرونده شرکت آذیکو در شعبه پنجم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی صادر شد که اتهام عدم ایفای تعهدات را برای این شرکت وارد دانست و مدیرعامل شرکت نیز در جلسه رسیدگی اتهام مذکور را پذیرفت.

این شعبه همچنین با بررسی تجدیدنظر خواهی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، اتهام وارده از سوی شعبه بدوی مبنی بر اخفا و امتناع از عرضه کالا فروخته شده را مردود اعلام کرد.

نهایتا شعبه تجدیدنظر حکم به تحویل خودرو جایگزین لوکسژن suvu۶ از پایان تیرماه سال جاری و خودرو s۵۰ از اواخر مهرماه سال جاری برحسب انتخاب مشتری را صادر کرد و تعهدات باید تا پایان بهمن ماه اجرایی شود.

شعبه حکم به پرداخت خسارت بر مبنای قرارداد در مواردی که خسارت بیشتری در قرارداد ذکر شده را نیز صادر کرد. حکم صادره قطعی بوده ولازم الاجرا است.