رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دوره‌های شهریه پرداز در صدر بدون آزمون‌ها

دوره‌های شهریه پرداز در صدر بدون آزمون‌ها در حالی که غایبان کنکور سراسری سال ۹۹ هم می‌توانند در دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها ثبت نام کنند اما دلیل بی‌رغبتی داوطلبان به این رشته‌ها، غلبه شهریه پردازها بر دوره آموزش رایگان است. با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت‌نام و […]

دوره‌های شهریه پرداز در صدر بدون آزمون‌ها

در حالی که غایبان کنکور سراسری سال ۹۹ هم می‌توانند در دوره‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها ثبت نام کنند اما دلیل بی‌رغبتی داوطلبان به این رشته‌ها، غلبه شهریه پردازها بر دوره آموزش رایگان است.

با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت می‌گیرد.

از مجموع ظرفیت ۳۹۴ هزار و ۲۳۸ نفری ظرفیت پذیرش در ۳۱ استان (بدون در نظر گرفتن تغییرات دفترچه راهنمای ثبت نام و تغییرات ظرفیت پذیرش تاکنون) تعداد ۲۲ هزار و ۳۳۳ نفر ظرفیت معادل ۵ درصد به دوره روزانه اختصاص دارد و ۳۷۱ هزار و ۹۰۰ نفر ظرفیت به دوره‌های شهریه پرداز اختصاص دارد.