رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ترامپ به ایران: مذاکره نکنید توافق پس از انتخابات سخت‌تر می‌شود

ترامپ به ایران: مذاکره نکنید توافق پس از انتخابات سخت‌تر می‌شود دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که تاکنون مدام از احتمال توافق زودرس با ایران پس از انتخاب مجدد به ریاست جمهوری ایالات متحده سخن می‌گفت در چرخشی ناگهانی مدعی شد که توافق با تهران در دوره دوم ریاستش بر کاخ سفید بسیار دشوارتر خواهد […]

ترامپ به ایران: مذاکره نکنید توافق پس از انتخابات سخت‌تر می‌شود

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که تاکنون مدام از احتمال توافق زودرس با ایران پس از انتخاب مجدد به ریاست جمهوری ایالات متحده سخن می‌گفت در چرخشی ناگهانی مدعی شد که توافق با تهران در دوره دوم ریاستش بر کاخ سفید بسیار دشوارتر خواهد بود.

رئیس جمهوری ایالات متحده که جمعه شب در جریان یک نطق انتخاباتی در ایالت فلوریدا برای هواداران خود سخن می‌گفت بار دیگر اعلام کرد که ایران و ونزوئلا تمایل دارند مذاکره کنند و برای حل مشکلات با توافقی دست یابند.

دونالد ترامپ با این حال در جریان این سخنرانی تاکید کرده است که پس از انتخابات شرایط برای توافق با دو کشور یاد شده سخت‌تر خواهد بود.

این موضوع در حالی از زبان رئیس جمهوری آمریکا مطرح می‌شود که نشریه کویتی «الجریده» به تازگی با انتشار مطلبی در تیتر یک خود مدعی شده که ایران و ایالات متحده به تازگی مذاکرات پنهانی برای دستیابی به توافقی جدید بر سر برنامه هسته‌ای تهران را در عمان آغاز کرده و حتی آماده امضای یک پیمان همکاری هستند