رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


انتقادات روزنامه کیهان از آیت الله سیستانی /تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای مرجع تقلید شیعیان

انتقادات روزنامه کیهان از آیت الله سیستانی /تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای مرجع تقلید شیعیان حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در سرمقاله امروز خود به آیت‌الله سیدعلی سیستانی از مراجع تقلید بزرگ شیعه به سبب برخی از موضع‌گیری‌های سیاسی انتقاد کرد. وی نوشت: حضرت آیت‌الله سیستانی (دام عزّه) در این دیدار از نماینده ویژه دبیرکل سازمان […]

انتقادات روزنامه کیهان از آیت الله سیستانی /تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای مرجع تقلید شیعیان

حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در سرمقاله امروز خود به آیت‌الله سیدعلی سیستانی از مراجع تقلید بزرگ شیعه به سبب برخی از موضع‌گیری‌های سیاسی انتقاد کرد.

وی نوشت:
حضرت آیت‌الله سیستانی (دام عزّه) در این دیدار از نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل خواستند که انتخابات پارلمانی عراق تحت نظارت نمایندگانی از سازمان ملل متحد انجام پذیرد! که با عرض پوزش باید به محضر ایشان عرضه داشت این درخواست اولاً؛ دون ‌شأن و جایگاه برجسته و قابل احترام حضرت آیت‌الله سیستانی است.

در واقع این سازمان ملل است که برای توجیه صلاحیت خود به تائید حضرت ایشان نیاز دارد و ثانیاً؛ با جایگاه و منزلت عراق به عنوان یک کشور مستقل که استقلال و آزادگی خود را با ایثارها، از خودگذشتگی‌ها، خون‌دادن‌ها و خون‌دل خوردن‌های مردم شریف و مخصوصاً جوانان غیور آن سرزمین مقدس به دست آورده است، همخوانی ندارد.