رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تبریز ناامن شد؛ کرونا بیداد می کند

تبریز ناامن شد؛ کرونا بیداد می کند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اعلام اینکه روند ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی افزایشی است، گفت: تعداد بیماران بستری شده در این استان رکورد زد. عباسعلی درستی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار داشت: متأسفانه وضعیت […]

تبریز ناامن شد؛ کرونا بیداد می کند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اعلام اینکه روند ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی افزایشی است، گفت: تعداد بیماران بستری شده در این استان رکورد زد.

عباسعلی درستی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار داشت: متأسفانه وضعیت کرونا در استان رفته رفته وخیم‌تر می‌شود.

وی افزود: از نیمه شهریور ماه روند ابتلاء به کرونا در آذربایجان شرقی افزایشی بوده و همچنین تعداد فوتی‌ها نیز بیشتر شده است.

درستی تصریح کرد: ظرفیت تخت‌هایی که برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اختصاص داده شده بود تکمیل شده و ما درصدد ایجاد ظرفیت جدید هستیم که این موضوع هم نیازمند نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات جدید است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اذعان کرد: یک هزار نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که یک رکورد جدید در استان است

درستی اضافه کرد: این تصور که فقط افراد مسن و با سابقه بیماری به کرونا مبتلا می‌شوند اشتباه است. کرونا به جوانان نیز رحم نمی‌کند و قربانی می‌گیرد /رکنا