رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


برنامه‌ای برای تمدید بیمه تکمیلی بازنشستگان نداریم

برنامه‌ای برای تمدید بیمه تکمیلی بازنشستگان نداریم علیرضا امیری، عضو هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور : اگر از بازنشستگان تامین اجتماعی حمایت شود و پرداخت بخشی از حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را دولت بر عهده گیرد می‌توانیم قرارداد خوبی با بیمه تکمیلی برای ارائه خدمات به بازنشستگان داشته باشیم. نامه‌ای […]

برنامه‌ای برای تمدید بیمه تکمیلی بازنشستگان نداریم

علیرضا امیری، عضو هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور :

اگر از بازنشستگان تامین اجتماعی حمایت شود و پرداخت بخشی از حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را دولت بر عهده گیرد می‌توانیم قرارداد خوبی با بیمه تکمیلی برای ارائه خدمات به بازنشستگان داشته باشیم.

نامه‌ای به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده‌ایم و خواستار این شدیم تا دولت بخشی از حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را برعهده گیرد.

اگر حمایت لازم از بازنشستگان تامین اجتماعی حمایت صورت نگیرد و بخشی از بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت پرداخت نشود، دیگر با هیچ بیمه‌ای برای بیمه تکمیلی قرار داد نمیبندیم.

در حال حاضر ۴۳ هزار تومان بابت حق بیمه تکمیلی از بازنشستگان و ۳ هزار تومان از سازمان تامین اجتماعی دریافت می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان