رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما!

افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما! رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی: قیمت‌های بلیت هواپیما در بسیاری از مسیرهای داخلی طی ۴ تا ۵ روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین ها به صورت کاملاً غیرقانونی و مخفیانه اقدام به افزایش نرخ بلیت […]

افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما!

رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی:

قیمت‌های بلیت هواپیما در بسیاری از مسیرهای داخلی طی ۴ تا ۵ روز گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین ها به صورت کاملاً غیرقانونی و مخفیانه اقدام به افزایش نرخ بلیت ها در بسیاری از مسیرهای پرتقاضا کردند.

پیش از این با دستور وزیر راه و همچنین با برگزاری جلسه مشترک بین شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری مقرر شد که قیمت بلیت هواپیما تغییری نکند افزایش قیمت ها هم بر اساس نرخ نامه جدید متوقف شود.

چرا باید در این شرایط پر التهاب وبا وجود تاکید وزیر راه مبنی بر لغو افزایش دهیم ایرلاین ها به صورت غیر قانونی چنین اقدامی را انجام دهند آیا صحبت وزیر راه و شهرسازی در این زمینه نباید به مرحله اجرایی و عملیاتی می رسید؟

به نظر می رسد که این دستورها برای برخورد با گران فروشی تنها حالت نمایشی دارد و نه تنها نرخ ها افزایش یافته بلکه جلسه ای هم که اعلام شده بود اول آبان برگزار می شود به جایی نرسد.