رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فیفا طلبکاری جدی‌تر از برانکو برای پرسپولیس

فیفا طلبکاری جدی‌تر از برانکو برای پرسپولیس امیر ساعد وکیل مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود، باید علاوه بر تمام پول برانکو، ۶۰ هزار فرانک هم بابت جریمه دیرکرد و هزینه رسیدگی به فیفا بپردازد تا بتواند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند. چهار […]

فیفا طلبکاری جدی‌تر از برانکو برای پرسپولیس

امیر ساعد وکیل مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس :

باشگاه پرسپولیس برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود، باید علاوه بر تمام پول برانکو، ۶۰ هزار فرانک هم بابت جریمه دیرکرد و هزینه رسیدگی به فیفا بپردازد تا بتواند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند.

چهار روز پیش مبلغ ۸۵ هزار یورو دیگر از مطالبات برانکو پرداخت شد. وکیل او قرار است به محض واریز پول به حساب، باشگاه را از آخرین وضعیت باقی مانده مطالبات این مربی مطلع سازد تا پس از تامین منابع مالی در آند‌ه‌ای زود به حساب برانکو واریز شود و پرونده این ماجرا بسته شود.

مشکل اصلی آن ۶۰ هزار فرانکی است که باید به فیفا پرداخت کنیم. به خاطر شرایط تحریم‌ها این امکان وجود ندارد که به صورت مستقیم پرداخت کنیم به همین دلیل باید با فیفا وارد مذاکره شویم تا راهی را برای پرداخت پیدا کنیم. پس از آنکه مطالبات برانکو به طور کامل پرداخت شد، برای حل مشکل فیفا هم اقدام خواهیم کرد.