رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


توضیحات ذوالفقاری درباره اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی

توضیحات ذوالفقاری درباره اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا: با توجه به روند شیوع بیماری خصوصا در ۲۵ استان که بر اساس اعلام وزارت بهداشت در وضعیت خطر بودند، روز گذشته تصمیم گرفتیم محدودیت‌های تردد در مراکز این استان‌ها را اعلام کنیم. البته ۶ استان دیگر نیز […]

توضیحات ذوالفقاری درباره اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا:

با توجه به روند شیوع بیماری خصوصا در ۲۵ استان که بر اساس اعلام وزارت بهداشت در وضعیت خطر بودند، روز گذشته تصمیم گرفتیم محدودیت‌های تردد در مراکز این استان‌ها را اعلام کنیم.

البته ۶ استان دیگر نیز به نوعی در مسیر کنترل تردد قرار خواهند گرفت؛ استان‌های شمالی مشمول وضعیت خطر نبودند، ولی وقتی خودرویی از تهران یا دیگر استان‌ها کسی نمی‌تواند خارج شود، ورود به آن استان‌ها برای افراد غیر بومی هم ممکن نیست.

استان‌های قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان دیگر استان‌ها هستند

از امروز ساعت ۱۲ خروج افراد بومی با پلاک‌های بومی از مراکز ۲۵ استان ممنوع است و ورود افراد غیر بومی هم به این مراکز ممنوع است.

جریمه ۵۰۰ هزارتومانی برای خودروهای متخلف اعمال و ضمن جریمه از ورود یا خروج خودروها ممانعت می‌شود و اگر خودرویی اصرار داشت که خلاف قانون را انجام دهد قطعاً آن خودرو را توقیف خواهیم کرد.

همچنین ممنوعیت تردد فقط برای خودروهای پلاک شخصی است و شامل حمل و نقل عمومی نمی‌شود.