رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پيام تبريك مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش به مناسبت فرا رسيدن ٢٠ آبان، روز كيش

به نام خدا ۲۰ آبان روز کیش برهمه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد. “روز کیش” مجالی کوتاه برای ارج نهادن به اندیشه زیبا، همت بلند و تلاش جمعی مردمان دریادلی است که درجهت توسعه و رونق این جزیره زیبای مرجانی همدلانه کوشیده اند. فرصت تجلیل و قدردانی از افرادی که […]

به نام خدا

۲۰ آبان روز کیش برهمه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد.

“روز کیش” مجالی کوتاه برای ارج نهادن به اندیشه زیبا، همت بلند و تلاش جمعی مردمان دریادلی است که درجهت توسعه و رونق این جزیره زیبای مرجانی همدلانه کوشیده اند. فرصت تجلیل و قدردانی از افرادی که در گذر سال ها به آبادانی کیش همت گمارده اند و آن را چون میراثی ارزشمند حفظ کردند.

روزی برای تکرار نام کیش زیبا در اذهان گردشگران داخلی و خارجی تا این مروارید درخشان خلیج فارس به عنوان شهری پیشرو در مسیر دستیابی به استانداردهای یک شهرایده آل و مقصد مطلوب گردشگری در خاطره ها ماندگارترشود.

کیش میزبان مهربان همه ایرانیان است . شهری که هوایش سرشار از عطر امید و امنیت است.

از تلاش همه هموطنان عزیز ساکن کیش، کسبه ، بازاریان، صاحبان صنوف ، فعالان اقتصادی،تجار و بازرگانان، صاحبان مراکز پذیرایی، هتل ها، صنعت گران، کارگران زحمتکش و فعالان حمل و نقل عمومی درجهت تبدیل این جزیره به نمونه ارزنده شهری موفق درعرصه گردشگری ، تجارت ، خلاقیت و نوآوری و دارای فضایی امن و بانشاط سپاسگزارم.

اگرچه امسال به دلیل شیوع پاندمی کرونا مراسم گرامیداشت روز کیش با محدودیت های فراوان و به طورمختصربرگزار شد اما یقین دارم که ساکنان و گردشگران کیش مصمم تر ازهمیشه برای استفاده بهینه از ظرفیت های این جزیره زیبای مرجانی و تبدیل آن به قطب گردشگری و فعالیت های اقتصادی منطقه عزم خود راجزم کرده و تلاش خواهندکرد. امید که درسایه الطاف پروردگار و هم افزایی و همدلی ساکنان و گردشگران با مسئولان این اهداف به شایستگی محقق شود.

ازپروردگارسبحان سلامت، شادکامی و سرافرازی همه شما هموطنان عزتمند را خواستارم.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان