رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


واکنش مینو محرز به حراجی جنجالی و تجمع مردم در یک پاساژ ؛ کاملا ناامید شدم /مردمی که رعایت نمی‌کنند نقره داغ شوند

واکنش مینو محرز به حراجی جنجالی و تجمع مردم در یک پاساژ ؛ کاملا ناامید شدم /مردمی که رعایت نمی‌کنند نقره داغ شوند عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا: قاعدتا باید الان یک مقدار سخت بگیرند و اگر کسی به محدودیت‌ها توجه نکرد، جریمه شود، همه جای دنیا هم با همین سختگیری‌ها توانسته‌اند […]

واکنش مینو محرز به حراجی جنجالی و تجمع مردم در یک پاساژ ؛ کاملا ناامید شدم /مردمی که رعایت نمی‌کنند نقره داغ شوند

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا:
قاعدتا باید الان یک مقدار سخت بگیرند و اگر کسی به محدودیت‌ها توجه نکرد، جریمه شود، همه جای دنیا هم با همین سختگیری‌ها توانسته‌اند جلوی کرونا را بگیرند.

این چند روزی که بعدازظهرها تعطیل می‌شود، دیده‌اید که صبح‌ها چه خبر است، مثلا آن ویدئویی که از تجمع در یک پاساژ بیرون آمد. بعد از ۹ ماه درگیری با کرونا و با این همه کشته که الان می‌دهیم واقعا چنین تجمع‌هایی خجالت‌آور است. من با دیدن آن کاملا ناامید شدم.

باید الان یک مقدار سخت بگیرند و اگر کسی به محدودیت‌ها توجه نکرد، جریمه شود؛ اصنافی که تعطیلی را جدی نمی‌گیرند یا مردمی که ماسک نمی‌زنند. همه جای دنیا هم با همین سختگیری‌ها توانسته‌اند جلوی کرونا را بگیرند.

راه‌حل برای چنین آدم‌هایی این است که نقره‌داغ شوند. همه جای دنیا هم همین‌طور است، جریمه‌های سنگین گذاشته‌اند که بتوانند مردم را وادار به رعایت کنند./همشهری آنلاین